آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

جام باشگاه‌های جهان عقب افتاد/ بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌های ایتالیا تنها در صورت کشف واکسن کرونا



اخبار,اخبار ورزشی,جام باشگاه‌های جهان
فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل فشردگی تقویم بازی ها در سال 2021 مسابقات جام باشگاه ها را به سال 2022 موکول می کند.

به گزارش فارس به نقل از نشریه «آس» اسپانیا، فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر تعویق مسابقات جام ملت های اروپا 2020 به تابستان 2021 می خواهد جام باشگاه های جهان را به سال 2022 موکول کند.

 

همچنین فیفا درحال بررسی است تا تمام بازی های بین المللی(انتخابی جام جهانی 2022) را از سال 2020 به سال 2021 به تعویق بیندازد.

 

این فشردگی بازی های بین المللی باعث شده تا فیفا تصمیم بگیرد مسابقات جام باشگاه های جهان را از سال 2021 به سال 2022 به تعویق بیندازد.

 

پیش از مسابقات جام باشگاه های جهان از سال 2020 به 2021 به تعویق افتاده بود و این برای دومین بار است. فیفا بزودی رسما این تصمیم خود را اعلام می کند.

 

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌های ایتالیا تنها در صورت کشف واکسن کرونا

ساندرا زامپا معاون وزیر بهداشت ایتالیا اعلام کرد احتمال از سر گرفته شدن مسابقات سری A در ماه آینده ضعیف است و از آن ضعیف‌تر احتمال بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک.

 

سری A نزدیک به یک ماه و نیم است که به دلیل شیوع ویروس کشنده کرونا در ایتالیا که در این کشور جان بیش از 20 هزار نفر را گرفته و نزدیک به 160 هزار نفر را مبتلا کرده، به حالت تعلیق درآمده است. به تازگی زمزمه‌هایی مبنی بر ورود این کشور به فاز دوم مبارزه با کرونا و کاهش سختگیری‌ها شنیده شده و برخی منابع از احتمال از سر گرفته شدن مسابقات در اواخر ماه میلادی آینده خبر دادند. معاون وزیر بهداشت ایتالیا اما احتمال رخ دادن چنین اتفاقی را ضعیف می‌‌داند.

 

زامپا در این باره به شبکه «رای‌نیوز24» ایتالیا گفت: به نظر من خیلی بعید است که مسابقات فوتبال در ماه می از سر گرفته شود و فکر هم نمی‌کنم که در وضعیت فعلی این موضوع در اولویت باشد. فکر می‌کنم که می‌توانیم آغاز رویدادهای ورزشی یک ماه دیگر هم عقب بیندازیم.

 

زامپا درباره امکان از سر گرفته شدن مسابقات ورزشی از جمله سری A با حضور تماشاگران در آینده‌ای نزدیک، با قاطعیت بیشتری صحبت کرد و آن را غیرممکن دانست.

 

وی افزود: مردم تنها زمانی می‌توانند به ورزشگاه‌ها برگردند که ما در امنیت کامل باشیم یا اینکه واکسنی برای درمان کووید 19 تولید شود. به نظر من صبر کردن برای از سر گرفتن مسابقات ورزشی فاجعه‌ به بار نمی‌آورد. اگر باشگاه‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند مسابقات را برگزار کنند پیشنهاد‌های‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر از من بپرسید می‌گویم که مخالفم اما من تصمیم گیرنده نیستم.

 

پیش از این جووانی رتزا، مدیر مؤسسه عالی بیماری‌های عفونی ایتالیا هم گفته بود که با از سر گرفته شدن مسابقات لیگ در ماه می مخالف است.

 

در همین حال شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا هم با ادعای دسترسی به یکسری اسناد دولتی گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه دولت در نظر دارد که حداقل تا ماه ژانویه سال 2021 از بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها جلوگیری کند. انتشار این گزارش پس از آن صورت گرفت که گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا برنامه‌های این سازمان برای از سرگیری مسابقات در ماه می را تأیید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------