محمد نادری رسماً به آلتای ترکیه پیوست/ شرط جدید مورینیو برای جذب سردار آزمون



محمد نادری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال به جمع لژیونرهای فوتبال کشورمان در ترکیه اضافه شد.

به گزارش تسنیم، محمد نادری مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، نساجی و کورتریک بلژیک را هم در کارنامه دارد، به صورت رسمی به تیم آلتای ترکیه پیوست.

 

تیم آلتای که فصل گذشته موفق شد به سوپرلیگ ترکیه صعود کند، مصطفی دنیزلی را روی نیمکت خود می‌بیند و روز 23 مرداد، در فصل جدید مسابقات سوپرلیگ به مصاف تیم کایسری‌اسپور خواهد رفت.

 

 ***

 

قایدی در دوراهی قطر و کویت

مهاجم ملی پوش استقلال برای فصل آینده لژیونر می‌شود.

 

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصلی که برای استقلال با جام همراه نبود پیش از فرا رسیدن نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه‌های خارجی قرار داشته است.

 

قایدی که هنوز دو فصل دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است از تابستان سال گذشته مورد توجه باشگاه‌های حوزه خلیج فارس قرار داشت و حتی مقطعی هم از بوندسلیگا برای تو مشتریان جدی وجود داشت اما اکنون او از قطر و کویت پیشنهادات جدی‌ای به دستش رسیده است.

 

باشگاه الدحیل قطر با بودجه‌ای بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای خرید این ستاره جوان حاضر به جلب رضایت باشگاه استقلال شده و همچنین الغرافه قطر با هدایت آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی سابق استقلال به دنبال خرید این مهاجم باتکنیک است.

 

به غیر از الغرافه و الدحیل و همینطور ‌چند باشگاه دیگر از قطر، مشتریان جدی قایدی از کشور کویت هستند که از طریق مدیربرنامه‌های این بازیکن شرایط جلب رضایت باشگاه استقلال را جویا شده و خواهان خرید این بازیکن هستند.

 

از این رو قایدی در دوراهی حضور در لیگ ستارگان قطر یا لیگ برتر کشور کویت قرار گرفته است و فعلا تصمیمی در این مورد نگرفته است. قابل پیش بینی است او جهت مسافرت شخصی در تعطیلات ۱۰ روزه تمرین استقلال پیش از بازی حساس با الهلال عربستان در شهریورماه به کشور قطر سفر کند و در این راستا مذاکرات جدی‌تری هم داشته باشد.

 

***

 

شرط جدید مورینیو برای جذب سردار آزمون

باشگاه آ.اس.رم ایتالیا همچنان نگاه ویژه‌ای به ستاره ایرانی زنیت دارد و اقدمات جدیدی برای جذب مهاجم ملی‌پوش کشورمان انجام داده است.

 

به گزارش همشهری‌آنلاین، نام سردار آزمون لژیونر ایرانی عضو باشگاه زنیت در نقل و انتقالات تابستانی در کنار باشگاه‌های مشهور اروپایی مثل بایرلورکوزن، آ.اس‌.رم، سویا، اینتر و لیون مطرح شد.

 

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «Giallorossi.net» ایتالیا از اقدام جدید باشگاه آ.اس.رم برای جذب مهاجم ایرانی خبر داد و نوشت: تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی چلسی گزینه اول مورینیو برای تقویت خط حمله‌اش در فصل جدید سری‌آ است و اگر این پروژه شکست بخورد جذب سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت گزینه دوم مورینیو است.

 

این رسانه در ادامه نوشت: باشگاه آ.اس.رم در همین زمینه تحرکاتی داشته و با فالی رمضانی ایجنت مشهور ایرانی الاصل این بازیکن رایزنی‌هایی داشته تا درباره سردار آزمون و شرایط انتقالش پرس و جو کند.

 

آزمون در این فصل از لیگ برتر زنیت نیز مثل فصل‌های گذشته خوش می‌درخشد و تا کنون با گذشت ۳ هفته از بازی‌های لیگ با به ثمر رساندن ۴ گل بهترین گلزن لیگ روسیه است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------