اسکوچیچ: مقابل یک تیم دفاعی بازی خیلی خوبی انجام دادیم/ مارویک: برابر تیمی قدرتمند باختیم



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل تیمی که تدافعی بازی می‌کرد نمایشی خوب داشتیم.

به گزارش فارس، دراگان اسکووچیچ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی در نشست خبری اظهار داشت: بازی بزرگی را مقابل تیمی که دفاعی بازی کرد؛ انجام دادیم. امارات در نیمه اول کاملا دفاعی بازی کرد. آب و هوای گرم روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشت چون اکثر بازیکنان ما از اروپا آمدند.

 

وی افزود: در نهایت مهمترین امر این بود که به هدف خود یعنی کسب 3 امتیاز بازی برسیم. از عملکرد تیم ملی امارات در این بازی شگفت زده شدم. بعد از این برد خوشحالی نمی کنیم چون بازی مهمتری پیش رو مقابل کره جنوبی داریم و باید در آن بازی نیز برنده شویم. لغو کارت قرمز و بازگشت خلیل زاده باعث شد تا بازیکنان انگیزه دو چندان بگیرند و با اراده بیشتری بجنگند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: برد امشب برد خیلی مهمی بود. می‌دانستیم در این شرایط آب و هوایی وضعیت برای ما آسان نیست و با  توجه به بازیکنانی که از اروپا به اردوی ما اضافه می‌شدند کار ما سخت‌تر می‌شد زیرا زمان کمتری برای هماهنگی داشتیم. 

 

اسکوچیچ تاکید کرد: نیمه اول از بازی تیمم اصلاً راضی نبودم اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم بهتر شدیم و نیمه راضی‌کننده بهتری بود. یک اشتباه داشتیم که کمک داور ویدیویی (VAR) آن را برگرداند. در مسیر خیلی خوبی برای رسیدن به اتفاقات بزرگتر هستیم اما این را می‌دانیم که می‌توانیم از این بهتر باشیم. با شرایط و سختی‌هایی که وجود داشت بهترین نتیجه را گرفتیم. 

 

اسکوچیچ در مورد 10 برد متوالی با تیم ملی و صدرنشینی تیم ایران در جدول بدون گل خورده و اینکه باید در رؤیاها سیر کنید، اظهار داشت: من 53 سال دارم و می‌دانم نباید با این چیزها خیالم راحت باشد. این را بارها گفتم که در فوتبال حافظه معنی ندارم و فوتبال هیچ حافظه‌ای ندارد باید همین الان به خوبی استراحت کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم. در صورتی که با دور قبلی انتخابی جام جهانی مقایسه کنیم شروع خیلی قوی‌تری داشتیم ولی می‌دانیم که نباید به این موضوع دل خوش کنیم. باید کار کنیم تا از این هم بهتر شویم.

 

وی در مورد استفاده از VAR در این مسابقه و بازگشت کارت قرمز عنوان کرد: اگر مجبور به تعویض می‌شدم باید یا سردار یا طارمی را تعویض کنم به جای شجاع خلیل‌زاده‌ای که اخراج شده بود و این مانند آن بود که یکی از دست‌هایم را باید قطع می‌کردم. در ابتدای نیمه دوم هم بازی را به دست گرفتیم و حریف تحت‌ تأثیر قرار می‌دایم اما آن یک اشتباه داشت همه چیز را به هم می‌ریخت. مالکیت را در اختیار گرفتیم و بعد از آن صحنه هم توانستیم به بازی عادی‌مان برگردیم اما اخراج خلیل‌زاده باعث می‌شد خیلی به دردسر بیفتیم که خوشحالم این اتفاق رخ نداد.

 

***

 

مارویک: مقابل تیمی قدرتمند باختیم

مارویک سرمربی امارات در نشست خبری بعد از این بازی گفت: مقابل تیمی قدرتمند باختیم که بازیکنان سطح بالایی دارد. در نیمه دوم فرصت های زیادی را دست دادیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

 

وی افزود: تیم ملی ایران از لحاظ بدنی از ما قوی تر بود و در داخل زمین این تفاوت بین دو تیم واضح بود. به خاطر این باخت بازیکنانم را سرزش نمی کنم چون با تیم های سطح اول آسیا در گروهمان رقابت می کنیم.

 

مارویک ادامه داد: قرار گرفتن در رده سوم در پایان مسابقات نیز می تواند فرصتی را برای راه یابی به جام جهانی 2022 برای ما مهیا کند. البته باید بگویم از این باخت ناراحت هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------