پاسخ آجورلو به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس: نشان می دهیم تیم اول ایران هستیم



آجورلو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آجورلو، مدیرعامل استقلال گفت: با دو سه کار می توانم بالای 5 هزار میلیارد برای استقلال پول در بیاورم، دنبال ستاره سوم هستم اما اول باید قهرمان ایران شویم.

به گزارش شبکه لحظه، "آجورلو" مدیرعامل استقلال گفت: رفته بودم اجازه بگیرم که دیدار استقلال و پرسپولیس را سینماها نشان بدهند. ممکن است که همه نتوانند به استادیوم بیایند و امیدوارم که بگذارد فوتبال با هوادار برگزار شود. انشالله بازی روز شنبه با حضور تماشاگران برگزار شود.

 

امروزه بحث تولید پول و قدرت مهم است. مگر می‌شود که فوتبال حرفه ای دستش را دراز کند و بگوید پول ندارم. باشگاه حرفه ای تولید پول و ثروت است. من همین الان به آقای قربان زاده، رئیس خصوصی سازی ایران عرض کردم که با دو سه تا کار بالای ۵ هزار میلیارد پول برای استقلال در می‌آورم.

 

وی افزود: چرا ما را تهدید می‌کنید. وقتی که ۱۹ سال داشتم، فوتبال را بوسیدم و گذاشتم کنار تا جانم را فدای کشورم کنم الان می‌خواهم جانم را فدای شما بکنم. من به هواداران توضیح می‌دهم. اگر مسئولانی که گوششان را گرفتند و دستگاههای نظارتی که چشمشان را بسته اند، من به همراهی و کمک شما حق استقلالی که یک تیم پرافتخار ایرانی در آسیاست را می‌گیریم.

 

به دنبال ستاره سوم هستیم و به تیممان و فرهاد مجیدی باید اعتماد کنیم. به کاپیتانمان و تک تک بازیکنانمان حتی پدیده جدیدمان رضایی اعتماد کنیم. برای رسیدن به قهرمانی آسیا باید از قهرمانی ایران شروع کنیم. هیچ راهی نداریم که قهرمان نشویم و باید بشویم.

 

 پاسخ آجورلو به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس: نشان می دهیم تیم اول ایران هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست با بازیکنان این تیم پاسخ اظهارات مدیرعامل پرسپولیس را داد.

 

به گزارش فارس، نشست مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با اعضای این تیم بعد از تمرین امروز آبی پوشان در شرایطی برگزار شد که نفر اول مدیریت باشگاه استقلال پاسخ اظهارات مجید صدری را داد.

 

آجورلو در نشست با بازیکنان استقلال خطاب به آنها گفت: همه چیز برای شما مهیا شده تا با قدرت در مسابقه شرکت کنید. مدیرعامل حریف مدعی شده که ما تیم دوم ایران هستیم اما به آنها نشان می دهیم تیم اول ایران و بهترین تیم آسیا هستیم.

 

وی افزود: شما کارتان را انجام بدهید و به هیچ چیز دیگری جر موفقیت فکر نکنید. مگر شما الان چیزی کم و کسر دارید؟ الان همه چیز برای شما مهیا شده تا موفق شوید.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در این نشست به انتقاد از سازمان لیگ پرداخت و عنوان کرد: من همه فکر و ذکرم این است که شما دغدغه نداشته باشید. 150 میلیارد تومان ما در گروی تبلیغات محیطی است اما با این وجود من با تمام وجود پشت شما هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------