آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کلوپ: برتری ناگهانی مقابل ویارئال داشتیم/ امری: توان مقاومت برابر قدرت لیورپول را نداشتیم



یورگن کلوپ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی لیورپول از راز بازگشت رویایی تیمش برابر ویارئال صحبت کرد. او بسیار خوشحال است که بار دیگر با قرمزپوشان آنفیلد حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آلمان، لیورپول در دیدار برگشت برابر ویارئال با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد تا در مجموع رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر دو راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

لیورپول در حالی در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد که عملکرد ضعیفی در نیمه نخست داشت و با دو گل شکست خورد اما در نیمه دوم بازگشت باشکوهی داشت و سه گل به ثمر رساند.

 

یورگن کلوپ بعد از بازی گفت: اصلا بازی راحتی نبود. ما در نیمه نخست عملکرد ضعیفی داشتیم. ویارئال به خوبی فشار آورد و دو گل هم به ثمر رساند اما خوشبختانه در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و روند بازی را تغییر دادیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید نیمه نخست را فراموش کنند و بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

 

سرمربی لیورپول ادامه داد: تنها نکته مثبت نیمه اول این بود که امید را برای بازگشت در بازیکنان تیمم دیدم. من به دنبال تقویت خط دفاعی تیم بود و خوشبختانه تفکرات ما در نیمه دوم جواب داد و نه تنها در دفاع بهتر شدیم بلکه سه گل هم به ثمر رساندیم. نمی‌توانم همه چیز را با جزئیات توضیح دهم. تنها می‌توانم بگویم که برنامه و تغییرات ما در نیمه دوم به خوبی جواب داد.

 

او در پایان گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شویم. افتخار بزرگی را به دست آورده‌ایم اما هنوز ماموریت ما تمام نشده است. امیدوارم که در بازی فینال هم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و جام قهرمانی را بالای سر بریم.

 

***

 

امری: توان مقاومت برابر قدرت لیورپول را نداشتیم

سرمربی ویارئال اعتراف کرد که لیورپول شایستگی بیشتری برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت.

 

اونای امری در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی بسیار امیدوارکننده‌ای را به نمایش گذاشتیم و موفق به زدن دو گل هم شدیم. لیورپول در نیمه نخست به دروازه ما نزدیک نشد. در کارهای دفاعی بسیار خوب و منسجم بودیم اما در نیمه دوم توان مقاومت برابر قدرت لیورپول را نداشتیم.

 

او ادامه داد: جرارد مورنو درد داشت و به‌سختی فرار می‌کرد و این شرایط را سخت کرد. توان خود در کارهای هجومی را از دست دادیم. گل نخست لیورپول باعث شد تا توان و روحیه ما از بین رود. بعد از این گل دیگر شرایط سخت شد و کنترل بازی را از دست دادیم. ما به دنبال صعود به فینال بودیم اما مشکلات خط حمله این اجازه را به ما نداد.

 

سرمربی ویارئال اعتراف کرد که لیورپول شایستگی بیشتری برای صعود به فینال داشت. او گفت: ما چهار نیمه برابر لیورپول بازی کردیم اما تنها در یک نیمه خوب بودیم. تیم حریف قدرت و شایستگی بیشتری داشت. باید با قدرت به کار خود ادامه داد. اگر در ۹۰ دقیقه بهتر از حریف بازی می کردیم اکنون فینالیست بودیم. برای بردن، تنها در یک نیمه خوب‌بودن کافی نیست. می‌دانم که هواداران از نمایش ما لذت بردند. ویارئال برنامه واضحی دارد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------