قرارداد سید جلال حسینی و یک آنالیزور با پرسپولیس امضا شد



سیدجلال حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قرارداد کاپیتان سابق پرسپولیس و محمد عسگری مربیان سرخپوشان پایتخت، امروز (شنبه) از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امضا شد.

به گزارش فارس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی کاپیتان ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس پس از اعلام کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری فوتبال، با توافق رضا درویش مدیر عامل باشگاه و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در سمت مربیگری به فعالیت خود در این تیم ادامه خواهد داد.

 

همچنین محمد عسگری، آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس، با تمدید قرارداد خود، همچنان در کادر فنی تیم پرسپولیس به فعالیتش ادامه خواهد داد.

 

آغاز تمرین پرسپولیس در حضور پیشکسوت‌ها؛ سید جلال قرمزها را تمرین داد

اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

 

این تمرین میهمانان ویژه ای همچون علی پروین، محمود خوردبین، محمد پنجعلی، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، مجتبی کرمانی مقدم، ضیا عربشاهی و محمد مایلی‌کهن داشت.

 

بازیکنان پرسپولیس نیز پیش از شروع تمرین از آنها رخصت طلبیدند.

 

نخستین حضور سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس به عنوان مربی بازیکنان و اعضای تیم با سید خوش و بش کردند و حضورش در کادر فنی را تبریک گفتند.

 

حدود ۱۰۰ نفر از هواداران پس از درخواست برای حضور در تمرین، وارد ورزشگاه شدند و کادر فنی و بازیکنان را تشویق کردند. هواداران بعد از تشویق پیشکسوتان، به بازیکنان جدید هم خوش‌آمد گفتند.

 

سیدجلال حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 درویش: باشگاه‌های دیگر درصد بیشتری به بازیکنان جذب شده ما پرداخت می‌کردند

مدیرعامل پرسپولیس گفت: باشگاه‌های دیگر اگر نگویم ۱۰۰ درصد اما درصدهای بیشتری پرداخت می‌کردند و می‌خواستند بازیکنان جدید ما را جذب کنند اما این نفرات به پرسپولیس آمدند.

 

به گزارش ایرنا، رضا درویش روز شنبه در حاشیه اولین تمرین پیش‌فصل پرسپولیس در جمع خبرنگاران راجع به حضور پیشکسوتان اظهار داشت: اولین جلسه تمرین را با حضور پیشکسوتان، شناسنامه‌ها و موسسان پرسپولیس برگزار کردیم برای بازیکنان جدید انگیزه شد که جایگاه پیشکسوت چقدر جایگاه رفیعی برای باشگاه است. آنها می‌بینند که همه حرکات‌شان توسط پیشکسوت مدنظر است. امید است تلفیق این دو منجر به اتفاقات خوبی برای باشگاه بشود.

 

وی درباره جاه‌طلبی باشگاه در راه جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: اگر کادرفنی بازیکنی بخواهد و ما هم تلاش کنیم که جذب کنیم کار بدی است؟ هر بازیکنی که کادر بخواهد جذب می‌کنیم. اکثریت این نفرات جذب شده علاقه‌مند به حضور در پرسپولیس بودند. باشگاه‌های دیگر اگر نگویم ۱۰۰ درصد اما درصدهای بیشتری پرداخت می‌کردند و می‌خواستند آنها را جذب کنند اما به پرسپولیس آمدند.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره خرید مهاجم برای این تیم گفت: ما بازیکنانی که در حد پرسپولیس باشند را در پست مهاجم به خدمت می‌گیریم و شرایط جذب آن را فراهم می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------