فدراسیون «تماشاگر» لغو بازی استقلال - سپاهان!



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لغو بازی استقلال - سپاهان!
اتفاقاتی که در ماجرای لغو بازی استقلال و سپاهان رخ داد کاملاً بیانگر آن بود که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ اراده و اختیاری در برگزاری مسابقات ندارند.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که اعلام شده بود مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا شنبه و یک‌شنبه تعطیل است، ناگهان جمعه‌شب حمید استیلی در مقام کارشناس هواشناسی و رئیس کمیته برگزاری مسابقات ظاهر شد و گفت: «بازی استقلال و سپاهان به دلیل آلودگی هوا لغو شده است!» این جمله در حالی بود که سازمان لیگ هنوز هیچ واکنشی نشان نداده بود و مهدی تاج چند روز قبل در تمرین تیم امید صراحتاً گفته بود بازی استقلال و سپاهان حتماً باید برگزار شود، چون فرصت دیگری برای برگزاری آن نداریم!


دیروز استانداری تهران صراحتاً اعلام کرد ما بازی استقلال و سپاهان را لغو نکردیم و نمی‌دانیم چرا سازمان لیگ که همواره اصرار به برگزاری مسابقات داشت، سکوت کرد. بله، بازی استقلال و سپاهان را نه استانداری و شورای تأمین لغو کردند، نه تاج و سازمان لیگ و نه هیچ کس دیگر!

 

در واقع هیچ‌کس نفهمید چرا در حالی که هوای تهران برای روز‌های شنبه و یک‌شنبه خیلی آلوده اعلام شده بود، بازی دوشنبه لغو شد. آیا این لغو بازی به خاطر اردوی تیم امید بود؟ اینجا هم پاسخ منفی است، چون سپاهان و استقلال هر کدام ۲ بازیکن در تیم امید داشتند و طبق قانون (کدام قانون؟!) باید بازی انجام می‌شد.

 

نکته عجیب اینجاست که فدراسیون و سازمان لیگ در حال حاضر هیچ حرفی برای گفتن ندارند و انگار در حالت آچمز قرار گرفته‌اند! با این وضعیت شک نکنید که از این پس هم سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و هر تیمی زورش بیشتر باشد و هوس کند، بازی‌هایش را عقب می‌اندازد. به همین راحتی و به همین سادگی.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------