اعلام رای پرونده بمب استقلالی‌ها به سود تراکتور!/ منبع تأمین پول استراماچونی پیدا شد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش خبرآنلاین، در پرونده شکایت کاوه رضایی از باشگاه تراکتور تبریز، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به استدلال‌های مندرج در دادنامه و با عنایت به لزوم رعایت آثار فسخ مورخ ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱، ضمن اعتبار قرارداد کاوه رضایی با باشگاه تراکتور تبریز برای فصل ورزشی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، بازیکن مزبور را به دلیل فسخ قرارداد با باشگاه تراکتور، فاقد رابطه قراردادی تشخیص و ایشان را مشمول تبصره ماده ۶ مقررات نقل و انتقالات نمی‌داند. بدیهی است بازیکن فوق پس از پایان فصل مسابقاتی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و در اولین پنجره نقل و انتقالات می‌تواند نسبت به انعقاد قرارداد با باشگاههای فوتبال ایران اقدام کند.

 

در رای دیگر این کمیته آمده است: «با توجه به شکایت حسن اشجاری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.»

 

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

منبع تأمین پول استراماچونی پیدا شد

ورزش سه نوشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز درباره مسئله پرداخت پول استراماچونی به جمع‌بندی رسیدند.

 

یکی از اصلی‌ترین معضلات استقلال که باید به زودی حل شود، پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق این باشگاه است. استراماچونی چند ماه قبل استقلال را در دادگاه عالی ورزش محکوم کرد و حالا مسئولان استقلال باید هرچه سریع‌تر با توجه به نرخ کنونی ارز حدود ۷۰ میلیارد تومان پول تهیه و به استراماچونی پرداخت کنند.

 

از این رو اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز دور هم جمع شدند و جلسه‌ای را در خصوص وضعیت پرونده استراماچونی برگزار کردند.

 

در این جلسه اعضای هیئت مدیره درباره منابع تامین پول برای پرداخت به استراماچونی به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر اساس اعلام مومنی عضو هیئت مدیره، خروجی این جلسه پیدا شدن راهکاری برای تأمین پول بوده است.

 

ظاهرا مدیران باشگاه استقلال راهکاری را پیدا کرده‌اند تا تأمین پول استراماچونی در دستور کار قرار بگیرد و با پرداخت این مبلغ، باشگاه از این شکایت فیفایی خلاص شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------