پورموسوی:پرسپولیس روز سختی در آبادان خواهد داشت/گل محمدی: بازیکنانم ۹ ماه بدون وقفه تمرین و بازی کردند



 سیدسیروس پورموسوی,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است ولی برابر صنعت نفت آبادان روز سختی پیش رو دارد.

به گزارش ایرنا، سیدسیروس پورموسوی عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران اظهار داشت: ما در این دیدار بدنبال کسب سه امتیاز هستیم تا فاصله ایجاد شده با تیم های بالای جدول را کاهش دهیم.

 

وی افزود: تیم صنعت نفت در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی کسب کرد و برابر پرسپولیس هم برای ادامه این روند به میدان خواهد رفت.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با حریفی مقابله خواهیم کرد که بازیکنان با تجربه و مهمی را در اختیار دارد ولی آنها در آبادان روز سختی را تجربه می کنند.

 

پورموسوی بیان کرد: ما شناخت لازم از پرسپولیس را داریم و برای کسب سه امتیاز این دیدار حساس خانگی باید نقاط قوت آنها را کنترل کنیم.

 

وی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم صنعت نفت گفت: متاسفانه به دلیل بدهی ناچیزی که باشگاه به سوشا مکانی دارد پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شده و فعلا اجازه استفاده از بازیکنان جدید را نداریم.

 

پورموسوی افزود: البته مسوولان باشگاه قول دادند این مشکل تا فردا برطرف شود و کارت بازی رحیم زهیوی و امید خالدی ۲ بازیکن جدید تیم صنعت نفت فردا صادر و اجازه استفاده از آنها در دیدار برابر پرسپولیس داده شود.

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا شنبه از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان از تیم پرسپولیس تهران صدرنشین این مسابقات میزبانی خواهد کرد.

 

گل محمدی: دیدار با نفت آبادان ویژه است/ بازیکنانم ۹ ماه بدون وقفه تمرین و بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با یک تیم خیلی خوب بازی داریم و دیدار با نفت آبادان ویژه است.

 

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی درباره دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه فردای ما مقابل نفت، یک بازی ویژه است. با توجه به وضعیت جدول و شرایطی که تیم ما و نفت آبادان در هفته‌های گذشته داشته‌، بازی فردا بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

 

وی ادامه داد: چیزی که مشخص است اینکه با یک تیم خیلی خوب بازی داریم. نفت آبادان تیم باکیفیتی است که یک فوتبال تهاجمی، روی زمین و با پاس‌های زیاد انجام می‌دهد. 

 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم روند خوبی که در هفته‌های گذشته داشته‌ایم را بتوانیم ادامه دهیم و فردا هم با دست پر از زمین خارج شویم. با توجه به حضور بازیکنان باکیفیت در هر دو تیم، فکر می‌کنم شاهد تقابل جذابی خواهیم بود.

 

گل محمدی با اشاره به حضور مستمر شاگردانش در کوران مسابقات گفت: بازیکنان ما خیلی وقت است در شرایط سختی هستند. ۹ ماه است بدون وقفه در حال انجام تمرین و مسابقه هستیم. بازیکنان ما فشار زیادی را متحمل شده‌اند و از همه آنها به خاطر اینکه خیلی خوب این فشار را پشت سر گذاشتند و با مشکلاتی که وجود داشت جنگیدند، تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: فردا هم بازی راحتی نداریم و باید تمرکز بالایی داشته باشیم. جلوی نفت نباید اشتباه کرده و باید با ریسک پایین و تمرکز بالا بازی خوبی را انجام دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اضافه شدن مهدی ترابی به فهرست این تیم گفت: خوشبختانه مشکل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه حل شده و او هم با ما به آبادان آمده است. اینطور که به من گفتند، ITC او صادر شده و مشکلی برای حضور در بازی فردا ندارد. 

 

گل محمدی با اشاره به شرایط سخت مردم عزیز زلزله‌زده در سی‌سخت گفت: هموطنان ما در این منطقه در شرایط خوبی ندارند و فکر می‌کنم این روزها که به عید نوروز و سال نو نزدیک می‌شویم، باید بیشتر به فکر زلزله‌زدگان باشیم. امیدوارم مسئولان و همینطور مردم عزیز به یاد زلزله‌زدگان این منطقه باشند تا مشکلات آنها در این روزهای سخت با همدلی برطرف شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------