قاسم حدادی فر: مردم شوقی برای دنبال کردن فوتبال در ایران ندارند



 مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بازی پیش روی این تیم مقابل پرسپولیس را فوق‌العاده سخت توصیف کرد.

 قاسم حدادی‌فر در گفتگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت ذوب‌آهن و عملکرد این تیم در چند هفته گذشته اظهار داشت:

 

 متأسفانه در چند هفته اخیر از لحاظ نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشتیم و از جام حذفی هم کنار رفتیم. ما تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم و دنبال این هستیم که نواقص‌مان را برطرف کرده و برابر پرسپولیس یک بازی باکیفیت انجام دهیم. 

 

وی با تمجید از حریف این هفته ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: پرسپولیس در چند سال گذشته یک تیم فوق‌العاده بوده است و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد. آنها در فوتبال فقط یک فلسفه را دنبال می‌کنند و در سال‌های اخیر از لحاظ سیستم و شکل بازی تغییرات زیادی نداشته‌اند. پرسپولیس همیشه به دنبال برد است و مطمئناً برابر این تیم بازی فوق‌العاده سختی را در پیش خواهیم داشت. با این حال تلاش می‌کنیم از این بازی امتیاز بگیریم. 

 

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین با اشاره به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: فکر می‌کنم دغدغه‌های اقتصادی و برخی از مسائل دیگر باعث شده است که مردم دیگر مثل گذشته شوقی برای دنبال کردن فوتبال نداشته باشند. من فکر می‌کنم حتی اگر ورزشگاه‌ها هم باز شوند مردم استقبال زیادی از تماشای مسابقات نخواهند کرد، چون روح فوتبال در ایران زخمی شده است و شما می‌بینید که بازیکنان هم نمی‌توانند کیفیت همیشگی خود را به نمایش بگذارند. 

 

حدادی‌فر در خاتمه یادآور شد: امیدوارم حداقل شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم شود تا شاید اوضاع کمی تغییر کند. متأسفانه در رده ملی و باشگاهی در حال پسرفت هستیم و این اتفاق خوبی نیست. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------