همه ترمز بریدن‌های آقایحیی



  پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش فرهیختگان ؛ تساوی بحث بر‌انگیز پرسپولیس مقابل آلومینیوم‌اراک کافی بود تا یحیی گل‌محمدی بار دیگر از کوره در رفته و به زمین و زمان اعتراض کند. اتفاقی که اولین‌بار نیست رخ می‌دهد و بارها در مقاطع مختلف یحیی چنین واکنش‌هایی را از خود نشان داده است. منتها این‌بار یحیی مشکل پرسپولیس را وجود خودش در این باشگاه عنوان کرده و اعتقاد دارد عواملی دوست ندارند او در این باشگاه موفق شود. 

 

یحیی از زمانی که هدایت قرمزها را برعهده گرفته چند بار در کنفرانس‌های خبری خود گردو‌خاک کرده تا به شکلی فشار را از روی خودش و تیمش بردارد و اقدامی که او اخیرا انجام داد نیز در همین راستا بود. در این گزارش اشاره‌ای به مهم‌ترین جنجال‌های گل‌محمدی بعد از نتیجه نگرفتن تیمش خواهیم داشت. 

 

شکست در دربی و استوری علیه مدیریت باشگاه

یحیی گل‌محمدی در اولین فصل سرمربیگری‌اش در پرسپولیس دربی را در جام حذفی و در ضربات پنالتی به تیم فرهاد مجیدی واگذار کرد. پرسپولیس در شرایطی این بازی را باخت که شرایط تیمی بسیار بهتری داشت و از این رو هواداران این تیم خیلی سخت این باخت را هضم کردند.

 

جالب اینکه ساعاتی بعد از این مسابقه یحیی گل‌محمدی استوری تندی را علیه مهدی رسول‌پناه، مدیریت وقت باشگاه و همچنین بوژیدار گذاشت تا به‌نوعی آنها را مقصر این شکست معرفی کند. در این استوری یحیی از مدیریت وقت باشگاهش گلایه داشت که چرا مشکلات مربوط به تیمش را حل نکرده و از رادوشوویچ هم غیرمستقیم انتقاد کرد که چرا دو گل دریافت کرده و در ضربات پنالتی نتوانست حتی یک توپ را هم مهار کند. در واقع اختلاف بین گل‌محمدی و رسول‌پناه از همین استوری کلید خورد و درنهایت هم هر دو طرف در مصاحبه‌های زیادی از خجالت یکدیگر درآمدند. رادوشوویچ هم از همین بازی به بعد دیگر برای پرسپولیس دروازه‌بان نشد و با روزهای خوبش فاصله گرفت. 

 

شکست در سوپرجام و اخراج مهدی شیری

شکست در سوپرجام در سال گذشته در‌حالی رقم خورد که پرسپولیس چند ماه قبل از آن با شکست سنگین مقابل الهلال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف تلخی از این مسابقات داشت. اگرچه یحیی دلیل آن شکست سنگین را شرایط بهتر الهلال از نظر مهره (بازیکنان خارجی باکیفیت) و شرایط نابرابر دو تیم عنوان کرد، اما باخت مقابل فولاد در سوپرجام برای هواداران پرسپولیس قابل توجیه نبود. یحیی بعد از این ناکامی باخت را در نشست خبری به گردن گرفت، اما چند ساعت بعد مهدی شیری را از تیمش کنار گذاشت تا به‌نوعی او مقصر اصلی این ناکامی لقب بگیرد. شیری در این بازی در اوایل نیمه‌دوم از داور مسابقه کارت قرمز گرفته بود. 

 

اعتراض به مدیریت باشگاه به‌خاطر حذف از جام‌حذفی

پرسپولیس فصل پیش برای اینکه ناکامی‌هایش تکرار شود در جام حذفی با شکست 3 بر 2 مقابل آلومینیوم‌اراک از این رقابت‌ها کنار رفت. بعد از این بازی یحیی خیلی محترمانه از مدیریت وقت باشگاهش انتقاد کرد که چرا در زمستان پنجره نقل و انتقالات را باز نکردند تا بتواند بازیکنان بهتری نسبت به بازیکنان تاجیکستانی و ازبکستانی جذب کند. 

 

تساوی در دربی و جنجال در کنار زمین

پرسپولیس در بازی برگشت فصل پیش برای اینکه مانع قهرمانی استقلال شود باید دربی را می‌برد. از این رو سرخپوشان نتوانستند برتری یک بر صفر را تا پایان حفظ کنند و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند. در پایان این بازی یحیی گل‌محمدی وارد زمین مسابقه شد و به شکل عجیبی اعتراض کرد. اعتراض‌هایی که منجر به محرومیت 6 جلسه‌ای شد. 

 

شکست مقابل تراکتور و نبود تمرکز

پرسپولیس اولین باختش در این فصل مقابل تراکتور رقم خورد. در بازی‌ای که با تاخیر زیادی شروع شد و دلیل آن هم اتفاقاتی بود که در رختکن سرخپوشان رخ داد. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از مسابقه نیز دلیل باخت تیمش را فنی ندانست و عنوان کرد که بازیکنانش به‌خاطر یک‌سری اتفاقات در رختکن تمرکز نداشتند و کاملا هم به آنها حق می‌دهد. 

 

گل‌محمدی باز هم از کوره در رفت

اما باخت چند روز پیش پرسپولیس به فولاد که در اهواز رخ داد نیز واکنش تندی را از سوی یحیی گل‌محمدی در پی داشت. یحیی این بازی را به لجن‌بازی از سوی حریف برای کسب پیروزی تشبیه کرد که این مساله با واکنش تند فولادی‌ها و بیانیه این باشگاه همراه بود. بماند که دو باشگاه نیز برای اولین بار علیه یکدیگر بیانیه تند صادر کردند و مصاحبه‌های زیادی هم از سوی عوامل دو تیم علیه یکدیگر انجام شد. 

 

دلخوری گل‌محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس

تساوی اخیر پرسپولیس مقابل آلومینیوم حواشی زیادی در پی داشت که مهم‌ترین آن گردوخاک یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بود. اگرچه به اندازه کافی به این مساله پرداخته شده است اما واقعیت امر این است که یحیی از مسئولان باشگاهش گلایه دارد که چرا با او در برخی مسائل همسو نبوده و آن‌طورکه باید به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنند. گویا مصاحبه درویش بعد از بازی پرسپولیس و فولاد و اعتراض او به داوری و همچنین شکایت باشگاه پرسپولیس از داور این مسابقه چندان رضایت گل‌محمدی را فراهم نیاورده و او انتظار داشته و دارد که درویش شخصا راهی فدراسیون شده و با مهدی تاج درمورد مسائل داوری اعتراض کند. در همین راستا هم درویش قصد دارد به‌زودی نزد تاج رفته و خواسته یحیی را برآورده سازد. 

 

صحبت‌هایی که به مذاق مدیران باشگاه پرسپولیس خوش نیامد

در چند ماه اخیر یحیی گل‌محمدی با صحبت‌هایش در نشست‌های اخیری و در چند نوبت استوری‌هایش وارد مسائل سیاسی شد و این اتفاقات باعث شد مدیران باشگاه پرسپولیس تذکراتی را از نهادهای مربوطه دریافت کنند. در همین راستا اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس چند ماه پیش و بعد آن استوری جنجالی گل‌محمدی در مورد بازیکنان تیم ملی (هنگام اعزام به جام‌جهانی) در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده و جلسه مهمی را با گل‌محمدی برگزار کردند. در آن جلسه یحیی قول داد که دیگر وارد مسائل حاشیه‌ای نشده و روی مسائل فنی تیمش تمرکز کند. این مربی تا روز بازی با آلومینیوم‌اراک روی قولش ماند اما بعد از این مسابقه اظهارات عجیبی را بر زبان آورد که باز نشان داد علاقه زیادی دارد وارد مسائل سیاسی شود. این اقدام او اصلا به مذاق مدیران باشگاه پرسپولیس خوش نیامده و آنها حتی موقعیت شغلی خود در این باشگاه را در خطر می‌بینند. آنچه محرز است آنها از پس گل‌محمدی برنمی‌آیند و این موضوع ممکن است باعث شود که اتفاقات غیر‌منتظره‌ای را در باشگاه پرسپولیس شاهد باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------