آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پل رابینسون: بهترین معامله برای یونایتد؛ رونالدو را بده، گریزمان را بگیر



 واگذاری کریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس به منچستریونایتد توصیه کرد در ازای واگذاری کریستیانو رونالدو به اتلتیکومادرید، آنتوان گریزمان را از تیم اسپانیایی به‌خدمت بگیرد.

به گزارش  ورزش سه ، پل رابینسون، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس و ستاره سابق لیگ برتر، به باشگاه منچستریونایتد توصیه کرد در ازای واگذاری کریستیانو رونالدو به اتلتیکو مادرید، آنتوان گریزمان را به اولدترافورد منتقل کند. او معتقد است این معاوضه به سود همه طرف‌های درگیر خواهد بود و یونایتد از آن بیش از همه متنفع خواهد شد.

 

رونالدو مصمم است امسال تابستان منچستریونایتد را ترک کند. در روزهای اخیر عمده شایعات حول پیوستن او به اتلتیکو مادرید می‌گردد. اما روخی بلانکو تا این لحظه شایعات را تکذیب کرده است.

 

رابینسون در یک مصاحبه به یونایتد توصیه کرد اگر چاره‌ای جز موافقت با انتقال رونالدو به اتلتیکو نمی‌بیند، باید از این معامله حداکثر سود را نصیب خود کند. او حداکثر سود برای یونایتد را معاوضه رونالدو با آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو می‌داند.

 

 واگذاری کریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

سنگربان سابق تیم ملی انگلیس در این‌باره گفت:" مشکل منچستریونایتد این است که دارایی بزرگی دارد که دستمزدش فشار مالی زیادی به باشگاه وارد می‌کند و از طرف دیگر، قصد ماندن ندارد و می‌خواهد اولدترافورد را ترک کند. یونایتد باید دست به معامله بزند اما کاری کند که حداکثر سود نصیبش شود.

 

یک معامله عالی، گرفتن گریزمان به جای رونالدو است. البته به شرطی که مربی جدید یونایتد او را بخواهد و معتقد باشد سبک بازی گریزمان با سبک بازی مد نظر او سازگار است. این راه‌حل من، یکی از راه‌هایی است که رونالدو می‌تواند برود، بدون اینکه ضرر سنگینی به یونایتد وارد شود. گریزمان بازیکنی درجه‌یک است".

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------