مرادمند: کار سختی برای قهرمانی داریم/ نکات زیادی از ساپینتو یاد می‌گیریم



مرادمند ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدافع تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌پوشان گفت: امسال کار سختی برای قهرمانی داریم. تیم‌های رقیب ما خیلی بهتر شده‌اند و به طور حتم مسیرمان دشوارتر از قبل است. 

به گزارش ایرنا، محمدحسین مرادمند پس از حضور مجددش در استقلال و تمدید قرارداد با آبی‌پوشان، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که قراردادم را با تیم محبوبم تمدید کردم. بعد از اتفاقاتی که برای من افتاد، تمدید قرارداد با استقلال برایم خیلی اتفاق خوبی بود. از هواداران خیلی تشکر می کنم که در این مدت با انرژی های خود به من، خیلی چیزها را فهماندند. در این مدت اتفاقات خوبی برایم رخ نداد ولی همه آنها را فراموش کردم و ان‌شاءالله با تمام توان و تلاش بتوانیم قهرمان شویم.

 

او درباره اهدافش با استقلال در فصل جاری نیز گفت: امیدوارم که امسال بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم هر چند کارمان خیلی سخت تر است. سال قبل توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم اما امسال تیم های رقیب ما خیلی قدرتمند تر شدند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.

 

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم و هواداران این را بدانند که با تمام توان تلاش می‌کنیم تا امسال نیز به مقام قهرمانی برسیم.

 

وی ادامه داد: امسال کار سختی برای قهرمانی داریم. تیم‌های رقیب ما خیلی بهتر شدند و کارمان سخت شده است. تلاش می‌کنیم و تا آخرین قطره خون زحمت می‌کشیم تا موفق شویم. در مدتی که با ساپینتو کار کردم خیلی چیزها از او فهمیدم. مهمترین چیزی که ساپینتو می‌تواند به ما یاد دهد این است که فکر بزرگی برای اهدافمان داشته باشیم. می‌توانم بگویم که تمرین‌های ساپینتو خیلی سخت است و به قول او باید هر روز باید سخت کار کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------