تاج: از فیفا خواستیم تحریم‌ها را بردارد تا پول ویلموتس را بدهیم



  تاج,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد چگونگی پرداخت مطالبات مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی بیان کرد.

به گزارش تسنیم، مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان مازندران اظهار داشت: امروز اتفاق خوبی افتاد و کادر مجمع انتخابی استان مازندران تکمیل شد تا کارها پیش برود. بحث بعدی، سهم بسیار بی‌نظیر استان مازندران در فوتبال کشور بود. ما حدود 60 بازیکن لیگ برتری از مازندران داریم و سهم این استان در تیم‌های ملی فوق‌العاده زیاد است. برای ما استان مازندران اهمیت دارد و امیدواریم توسعه فوتبال در این استان بیشتر شود.

 

برای این کار باید مجموعه ساختاری و سخت‌افزاری در نظر گرفته شود. یکی از آنها ورزشگاه‌های مناسب است که آقای رنگرز در این رابطه صحبت‌هایی انجام داد و قرار است جلسه‌ای نیز با استاندار مازندران داشته باشیم. ورزشگاه‌هایی مثل شهید وطنی و دیگر استادیوم‌ها باید شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر را داشته باشند. موضوع بعدی، ساختمانی برای هیئت فوتبال بود که قرار است کلنگ آن را بزنیم. فدراسیون فوتبال چراغ اول را روشن خواهد کرد و فردا خودم 200 میلیون تومان کمک می‌کنم.

 

وی در مورد برنامه‌ریزی برای تأمین زیرساخت‌ها تصریح کرد: در زمان مدیریت محمد دادکان گرفتن زمین‌ها برای هیئت فوتبال‌ها آغاز شد و خیلی از آنها در زمان ایشان، علی کفاشیان، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و حتی قبل‌تر در زمان صفایی فراهانی ساخته شد و من هم باید این راه را ادامه بدهم. بسیاری از استان‌های ما ساختمان خوب ندارند. استان‌هایی مثل خوزستان مشکل دارند. استان‌هایی که تیم‌های زیادی دارند، باید ساختمانی برای هیئت فوتبال داشته باشند. اینجا (استان مازندران) هم قول دادند دو ساله ساختمان هیئت فوتبال را آماده کنند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه پس از 30 سال اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان مازندران تغییر کرده‌اند و اکنون عملکرد ترکیب جدید را چطور می‌بیند، خاطر نشان کرد: ارزیابی‌‌ام مثبت است و اتفاق‌های خوبی می‌افتد. برای گذشته هم خودم نقش داشتم و این هشتمین مجمعی است که به مازندران می‌آیم. امیدوارم این بار هم اتفاق‌های خوبی در مازندران بیفتد.

 

تاج راجع به نامه وکیل مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات این مربی گفت: در این رابطه صحبت زیاد شده است، اما نامه‌ای آمده است که اگر اعتراضی داریم، آن را اعلام کنیم. ما به کمیته حقوقی فیفا اعتراض کرده و گفته‌ایم اساس پرونده ویلموتس این بود که تحریم بودیم و نتوانستیم پولش را بدهیم. در مشروح رأی نیز اشاره شده است. همچنان هم تحریم بوده و خواهان این هستیم که فیفا تحریم‌ها را بردارد و پول‌مان را بدهد تا روند عادی‌مان را طی کنیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------