شاکی جدید آبی‌ها/ آقایان با استقلال چه کردید؟!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سید مهدی رحمتی استقلال را به شکایت و البته افشاگری تهدید کرد....

 به گزارش  مدال، در حالی که استقلال این روزها درگیر بحران سرمربی و نیمکت خالی از کادرفنی و فقدان مدیرعامل است، روز گذشته خبر شکایت بویان از استقلال به دلیل تعویق در پرداخت مطالبات رسانه ای شد.

 

پس از بویان اما امروز نوبت به مهدی رحمتی رسید. دروازه بان و کاپیتان پیشین استقلال امروز حکم توقیف اموالش به دلیل بدهی مالیاتی را منتشر کرد و در پی آن باشگاه استقلال را تهدید کرد که اگر مثل همه 5 ماه گذشته که آقای منزوی فقط وعده امروز و فردا به من داده اند، تا ظهر امروز به این موضوع رسیدگی نشود از استقلال شکایت می کنم. رحمتی اولتیماتوم داد که به هر نهادی هم لازم باشد توضیح می دهم که برای پاک کردن صورت مسئله، مدارک غیر واقعی هم به AFC‌ ارسال کرده‌اند!

 

حال سوال اینجاست؛ آقای فتحی، آقای منزوی با استقلال چه کردید؟! آن از اتفاقات ابتدای فصل و خالی کردن تیم از بزرگانی نظیر پژمان منتظری و مهدی رحمتی و ... 15، 16 بازیکن ریز و درشت، این از فاجعه استراماچونی و عدم توانایی کنترل بحران و حالا هم جریان مهدی رحمتی که افشاگری اش درخصوص مدارک جعلی ارسال شده به AFC می تواند دودمان استقلال را بر باد دهد...آقایان به راستی با استقلال و هوادارانش چه کردید؟!

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------