تیم فوتبال ووهان از ترس کرونا از اسپانیا به چین بر می گردد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم فوتبال ووهان
رسانه های چین گزارش کردند تیم فوتبال ووهان چین با نام «ووهان زال» که بعد از شیوع ویروس کرونا این شهر را ترک و برای ادامه تمرینات زمستانی خود به اسپانیا رفته بود به دلیل ترس از ابتلا به این ویروس به دنبال ترک اسپانیا و برگشت به چین است. 

به گزارش ایرنا از روزنامه استاندارد چین، این تیم روز ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ (۹ بهمن ۱۳۹۸) به دلیل ضرورت ادامه تمرینات زمستانی خود به اسپانیا رفت اما با همه گیری این بیماری در چین امکان بازگشت این تیم به ووهان نبود.

 

این تیم که توسط «خوزه گونزالس» سرمربی اسپانیایی اداره می شود قرار بود تا ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در کمپ خود واقع در منطقه کوهستانی سوتوگراند بمانند اما با تشدید بیماری در چین و قرنطینه ووهان آنها قرار داد خود را تمدید کردند ولی اکنون به دلیل شرایط بحرانی در اسپانیا به دنبال بازگشت به چین هستند.

 

مقامات بهداشتی ضمن اعلام اینکه هیچ کدام از بازیکنان یا مربیان این تیم علائمی از ویروس کرونا ندارند به نگرانی طرفداران این تیم پایان دادند.

 

ووهان چین کانون اولیه شیوع ویروس کرونا است تا کنون در این شهر دو هزار و ۴۶۹ نفر از جمله یکی از بستگان یکی از اعضای این تیم جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند.

 

در عین حال، تعداد مبتلایان به کرونا در اروپا نیز افزایش یافته است و اسپانیا بعد از ایتالیا رتبه دوم از نظر افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارد، شمار قرباناین این ویروس تا امروز دوشنبه در اسپانیا به ۲۹۳ نفر افزایش یافته است.

 

لالیگا اسپانیا هم به مدت دو هفته به حالت تعلیق درآمده است، در حالی که تیم فوتبال رئال مادرید پس از مثبت اعلام شدن تست یکی از اعضای تیم، قرنطینه شده است.

 

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------