ساشا شفر: فتحی هر کاری کرد تا ما و استقلال را نابود کند/ غرب آسیا از فوتبال آبی‌ها لذت می‌برد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,ساشا شفر
آنالیزور سابق تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص پرونده شکایت از باشگاه استقلال توضیحاتی داد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  این روزها باشگاه استقلال با مشکلات متعددی از جمله مسائل مالی دست و پنحه نرم می کند و مدیران آبی ها به دنبال راهی هستند که هر چه زودتر بتوانند بدهی های خود به مربیان و بازیکنان خارجی را تسویه کنند تا از هرگونه خطر احتمالی از جمله کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، استقلال را در امان نگه دارند.

 

یکی از افرادی که باشگاه استقلال باید هر چه سریع‌تر طلب او را پرداخت کند، وینفرد شفر است. آبی‌های پایتخت چیزی در حدود ۶۰۰ هزار دلار باید به سرمربی سابق خود بپردازند، همچنین استقلالی‌ها باید در حدود ۱۸ هزار دلار به ساشا شفر (پسر وینفرد) پرداخت کنند.

 

معمولا مربیان و بازیکنان در شکایت به فیفا پیروز خواهند شد

در همین باره ساشا شفر در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شانس پیروزی باشگاه استقلال در پرونده شکایت او و پدرش به فدراسیون جهانی فوتبال اظهار داشت: موضع فیفا و دادگاه حکمیت ورزش (CAS) در این پرونده‌ها کاملا روشن و صریح است و معمولا مربیان و بازیکنان برنده خواهند شد، به خصوص در شرایط بسیار بدی که ما در زمان مدیریت قبلی داشتیم.

 

به مدیران استقلال گفته بودم که طلب ما را زودتر پرداخت کنند

او ادامه داد: فراموش نکنید که در هر کشوری به جز ایران ما می‌توانستیم مدیریت را نیز تحت پیگرد قرار دهیم. من در همان موقع همه چیز را به فتحی توضیح داده بودم، به او گفتم که این پرونده خیلی سریع‌تر از قبل مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. حق با ما خواهد بود و استقلال مجبور خواهد شد جریمه بیشتری بپردازد. به مدیران استقلال گفته بودم که طلب ما را زودتر پرداخت کنند، در غیر اینصورت باید بیشتر بپردازند. من به او گفتم که فسخ قرارداد را فراموش کند و اجازه دهد ما کارمان را بکنیم، اما اکنون در نقطه‌ای قرار داریم که استقلال با مشکلات خیلی زیادی مواجه است.

 

شفر در پاسخ به این سوال که آیا در چند هفته گذشته مدیران استقلال با او و پدرش تماسی داشته اند یا خیر بیان کرد: وکیل ما و باشگاه استقلال همیشه با هم در تماس هستند و ما تلاش داریم کاری را که برای همه خوب باشد انجام دهیم. من، پدرم و همه دستیاران پدرم در استقلال عاشق این تیم، هواداران و بازیکنان هستیم.

 

غرب آسیا از فوتبال استقلال لذت می‌برد

آنالیزور سابق استقلال ادامه داد: هنوز هم با دوستان ایرانی خود دائما در تماس هستیم. در رابطه با میزان پول، فیفا قوانین سفت و سختی درباره قراردادها، تغییر آن، تشکیل مدیریت جدید و ... دارد. کار‌ها آن طور که بعضی‌ها ممکن است ادعا کنند، آسان نیست. استقلال یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است و ما تحت شرایط خیلی بدی برای استقلال سخت کار کردیم و موفق هم بوده ایم. قهرمان جام حذفی شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشتیم. غرب آسیا از فوتبال استقلال لذت می‌برد. مدیریت وقت استقلال هر کاری کرد تا ما و تیم را نابود کند، با این وجود ما توانستیم خوب کار کنیم.

 

استقلال سابقه طولانی در داشتن پرونده در فیفا دارد و این برای چنین باشگاه بزرگی خوب نیست

شفر تصریح کرد: استقلال سابقه طولانی در داشتن پرونده در فیفا دارد و این برای چنین باشگاه بزرگی خوب نیست.

 

یک باشگاه حرفه‌ای باید بدهی‌های خود را بپردازد. من می‌دانم استقلال هوادارانی دارد که بسیار ثروتمند و مشتاق هستند سهام باشگاه را بخرند. شاید این بهترین کار است که ۵۱ درصد باشگاه در دست هواداران بماند و ۴۹ درصد در بورس عرضه شود. این همه مشکلات را حل می‌کند. اگر ما بدانیم که گروه قدرتمندی از افرادی وجود دارند که عاشق استقلال بوده و درباره مسائل مالی جدی هستند، با خوشحالی برمی گردیم و به بازسازی و توسعه استقلال کمک می‌کنیم. استقلال قابلیت‌های بالقوه زیادی دارد. ایران استعداد‌های فوق العاده‌ای داشت، کشف استعداد‌های بیشتر نیز امکان پذیر است، اگر که درهای فوتبال به روی سرمایه گذاران خصوصی باز شود.

 

 بهنام روان پاک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------