ادعای مدیر پرسپولیس: الدحیل با هدیه AFC برنده شد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار با الدحیل فوتبالی نباختیم و این تیم با هدیه AFC برنده شد!

به گزارش مهر، افشین پیروانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره اتفاقات بازی مقابل الدحیل اظهار کرد: بازی با الدحیل قطر با سوت داور سریلانکایی آغاز نشد بلکه از ۲ ساعت قبل از مسابقه و با بخشیده شدن مهدی بن عطیه شروع شد.

 

مدیر تیم پرسپولیس با بیان این جملات ادامه داد: متأسفانه روزی که مصاحبه کرده و گفتیم یک نفر از فدراسیون فوتبال همراه نمایندگان ما به قطر سفر نکرد به برخی دوستان برخورد اما امروز می‌بینید چگونه سر نمایندگان ایران را به راحتی بریده و ما را قربانی می‌کنند.

 

پیروانی افزود: سه روز کامل کادر فنی پرسپولیس بر اساس غیبت مهدی بن عطیه تاکتیک‌های خود را چیده و مرور کرد اما در فاصله ۲ ساعت مانده به شروع بازی با الدحیل به ما خبر دادند مهدی بن عطیه بخشیده شده است. آن لحظه اعتراض کردیم و بعد از بازی هم نامه کتبی زدیم اما واقعیت امر زورمان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌رسد.

 

مدیر تیم پرسپولیس به نکته جالبی هم اشاره کرد و اظهار داشت: ما دو بازی همزمان باید انجام بدهیم. یکی با حریفان و یکی هم با دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات که با تصمیمات عجیبی همچون ماجرای بخشیده شدن مدافع محروم الدحیل پرسپولیس و همه هوادارانش را سورپرایز می‌کنند!

 

وی همچنین گفت: من قصد ندارم باخت را توجیه کنم چون شکست هم بخشی از ورزش و فوتبال است اما به جرأت می‌گویم ما فوتبالی نباختیم. الدحیل قطر با هدیه AFC و بخشیده شدن مدافع محروم خود برنده این بازی شد. اتفاقات قبل و حین بازی با قضاوت داور سریلانکایی گویای خیلی چیزهاست.

 

پیروانی باز هم به بخشیده شدن کارت قرمز مهدی بن عطیه اشاره و خاطرنشان کرد: من سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و همواره مسابقات سایر کشورهای دنیا را تعقیب کرده‌ام. هرگز به خاطر ندارم در هیچ دوره‌ای از مسابقات یا تورنمنت‌های مختلف کارت قرمز یک بازیکن این‌گونه بخشیده شود. این تصمیم عجیب خوش خدمتی به قطری‌های میزبان بود.

 

مدیرتیم پرسپولیس درپایان گفت: به کادرفنی و بازیکنان با غیرت پرسپولیس خسته نباشید می گویم که با جان و دل و همه وجود بازی می‌کنند. ان‌شاءالله در بازی بعدی برابر الشارجه امارات با دعای خیر هواداران پرسپولیس و تعصب و غیرت ایرانی برتمام رقیبان داخل و بیرون زمین غلبه کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------