پیکان و نساجی هم به فشردگی رقابت های لیگ برتر اعتراض کردند!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پیکان
باشگاه پیکان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: فشردگی رقابت های لیگ برتر بیشتر از آنکه شامل تیم استراحت کرده شود، برای بقیه تیم ها مشکل ساز شده است. 

به گزارش فارس، باشگاه نسبت به برگزاری دیدار معوق شده نساجی مازندران مقابل ماشین سازی تبریز گلایه‌مند است و به همین خاطر بیانیه ای را صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است: 

"با اعلام برنامه جدید مسابقات لیگ برتر مشخص شد که دیدار نساجی مازندران مقابل ماشین سازی تبریز از هفته نهم لیگ برتر معوق شده و در تاریخ 26 دی (زمانیکه مسابقه پیکان و نساجی در هفته دهم انجام شده) برگزار می‌شود. اتفاقی که موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان) از روزهای گذشته پیش بینی‌اش را می‌کرد اما موضع صبر را در پیش گرفت تا به مسائل اخلاقی و حرفه ای در فوتبال پایبند باشد.

 

از آنجایی که همه باشگاه‌های شاغل در فوتبال ایران، انتظاری جز اجرای عدالت را ندارند، برگزاری مسابقه معوقه تیم نساجی مازندران بعد از مسابقه با پیکان را خارج از فضای مساوات در فوتبال می‌دانیم و به همین خاطر به اطلاع سازمان محترم لیگ و فدراسیون فوتبال می‌رسانیم که تا زمان یکسان شدن بازی‌های همه تیم‌های شاغل در لیگ در دیدار هفته دهم که در روز سه شنبه 16 دی برنامه ریزی شده به میدان نخواهیم رفت.

 

دلیل این مساله هم واضح است؛ فشردگی رقابت های لیگ برتر بیشتر از آنکه شامل تیم استراحت کرده شود، برای بقیه تیم ها مشکل ساز شده و از آنجایی که همچنان برای تغییر در برنامه بازی ها زمان کافی وجود دارد، مصرانه و با کمال احترام خواهان برگزاری دیدار پیکان و نساجی بعد از انجام مسابقه هفته نهم نساجی مقابل ماشین سازی تبریز هستیم."

 

 نساجی جدیدترین معترض به برنامه ریزی سازمان لیگ

دو دیدار پرسپولیس پیش از حضور در بازی های نهایی لیگ قهرمانان آسیا لغو شد تا لغو این دیدارها سازمان لیگ را برای برگزاری منظم بازی های لیگ برتر دچار چالش کند.

 

به گزارش  ورزش سه ، استقلال اعلام کرده اگر پیش از بازی دربی تعداد بازی های دو تیم برابر نشود در این دیدار حاضر نخواهد شد و حالا گل گهر هم اعلام کرده بعد از دیدار با استقلال باید تعداد دیدار تیم ها برابر شود و در غیر اینصورت در هیچ مسابقه ای به میدان نخواهد رفت. البته باشگاه پرسپولیس موافق لغو بازی با ذوب آهن نبود و تنها دیدار با نساجی به بهانه چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی به درخواست این باشگاه لغو شد.

 

اما در حالی که سازمان لیگ وعده کرده بود در ادامه مسیر فشردگی بازی ها تنها متوجه پرسپولیس خواهد شد نساجی اعتقاد دارد برنامه بازی ها در ادامه مسیر به ضرر این تیم است. نساجی بعد از دیدار با پرسپولیس حالا یک روز زودتر از حریف تهرانی در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت. طبق برنامه قرار بود این تیم بعد از دیدار با فولاد در اهواز در قا ئمشهر میزبان ماشین سازی باشد اما حالا دیدار با ماشین سازی از دستور کار خارج شده است. نساجی بعد از دیدار با فولاد در اهواز کمتر از یک هفته یعنی سه شنبه آینده باید در تهران با پیکان بازی کند، آنوقت برای برگزاری دو دیدار خانگی با تیم های صنعت نفت و ماشین سازی به قا ئمشهر می رود. در فاصله 5 روز. فشردگی بازی ها و هم چنین برهم زدن نظم دیدارهای خانگی و  خارج از خانه نساجی با اعتراض مدیران این باشگاه همراه شده است؛ به خصوص که آنها به لغو دیدار با پرسپولیس اعتراض نکردند چرا که معتقد بودند باید به پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در بازی های لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------