هیات فوتبال تهران همچنان خبرساز/ ۳ مربی با شکایت دبیر محروم شدند!



 فوتبال تهران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
در حالی که چند باشگاه فوتبال پایه نسبت به ثبت قرارداد غیر قانونی باشگاه استقلال شکایت داشتند، هیات فوتبال استان تهران سرمربیان تیم‌های شاکی را محروم کرد!

 به گزارش مهر، در پی شکایت چند باشگاه فوتبال پایه به هیات فوتبال استان تهران مبنی بر ثبت غیر قانونی قراردادهای باشگاه استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، این هیات با صدور رایی عجیب حکم به محرومیت شاکیان داد!

 

هیات فوتبال استان تهران در نامه‌ای که امروز شنبه منتشر کرده، آورده است: «کمیته انضباطی با بررسی شکایت واصله از سوی مسئولان هیات فوتبال پیرو مصاحبه‌های انجام شده در برخی رسانه‌ها از سوی برخی افراد، اقدام به صدور دستور موقت محرومیت برای آقایان هادی مهدوی کیا (باشگاه کیا)، علی حاجی بیگی (باشگاه ایرانمهر) و سیامک رحیم پور (باشگاه پیکان) تا انجام بررسی‌های کامل و صدور حکم نهایی نمود.»

 

 فوتبال تهران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در نامه هیات فوتبال عنوان شده که شکایت از سرمربیان تیم‌های پایه توسط دبیر کل این هیات صورت گرفته است و مهدوی کیا، حاجی بیگی و رحیم پور با استناد به بعضی از بندهای آیین نامه انضباطی، به مدت یک ماه از فعالیت‌های فوتبال و فوتسال محروم شده‌اند!

 

دعوای باشگاه‌های پایه با هیات فوتبال استان تهران در حالی صورت گرفته که فدراسیون فوتبال هنوز واکنش رسمی به آن نداشته و مشخص نیست چرا به این پرونده ورود نداشته است.

 

پیش از این هیات فوتبال استان تهران در پرونده محرومیت بازیکنان آکادمی کیا و همچنین محرومیت بازیکن پایه تیم پرسپولیس خبرساز شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------