حمله درخشان به استقلالی ها؛ میلیاردی بازیکن و مربی میخرند نتیجه که نمی‌گیرند وزیر و پرسپولیس مقصر اند| پرسپولیس پیگیر شکایت از فرهاد مجیدی



حمید درخشان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است برخی از مربیان برای فرار از شکست مسائل حاشیه ای را مطرح می‌کنند. 

 حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران گفت: خدا را شکر پرسپولیس موفق شد قهرمان شود و این قهرمانی را به همه هواداران تبریک می‌گویم. پرسپولیس تیمی است که همه چیز آن روتین است از بازیکنان و اعضای کادرفنی گرفته تا مدیریت باشگاه. خوشبختانه همه‌ای این موارد این تیم را در شرایط خوبی قرار داده است و پرسپولیس دارد به یک بلوغ عالی می‌رسد و بازیکنان نیز به خوبی دارند درک می‌کنند که در چه تیم با کیفیتی دارند بازی می‌کنند.

 

وی در خصوص کسب نخستین جام از جام‌های چهارگانه پرسپولیس در این فصل و تلاش برای کسب قهرمانی در جام‌های دیگر، اظهار داشت: این قهرمانی کار بازیکنان و کادرفنی را سخت تر می‌کند. سپاهان و استقلال رقیبان خوب و شایسته ای هستند اما در هر صورت هر تیمی که به دنبال قهرمانی است از رقابت و مواجه با هیچ تیمی هراس ندارد و باید همه آنها را شکست دهد و منتظر اما و اگر نباشد. اتفاقا یکی از شاخص های قهرمانی پیروزی در برابر حریف قدرتمند است که قهرمانی را لذت بخش تر هم می‌کند. 

 

 وی در مورد صحبت‌های رسول خطیبی بعد از شکست در سوپر جام نیز گفت: متاسفانه الان طوری شده برخی از مربیان برای اینکه باخت خود را توجیه کنند یک سری مثال حاشیه ای را مطرح می‌کنند. ما در دنیا فوتبال حرفه‌ای کار میکنم و این سبک به ما می‌گوید شما ضعف‌های خود را برطرف کن و نقاط قوت خود را تقویت کن و نتیجه بگیر. 

 

وی افزود:بازیکن از وسط زمین همه را دریبل کرده و گل زده حالا بیایم بگویم وزیر توپ را گل کرده؟ این حرف‌های یک بحث‌های بچه‌گانه است. تراکتور از نظر سرمایه یکی از تیم‌های قوی ایران است. بازیکن میلیاردی گرفته مربی میلیاردی گرفته وقتی کسی نمی‌تواند آنها را مدیریت و هدایت کند تقصیر وزیر و پرسپولیس است؟ ۳ تا کاپیتان تیم ملی را در اختیار داشتند بخاطر مسائل حاشیه ای از تیم جدا شدند. شما بروید خودتان را درست کنید و تیمتان را سر و سامان دهید و به قهرمانی برسید. شما باید مشکلات خودتان را حل کنید نه بقیه را مقصر بدانید.

 

درخشان در مورد صعود تیم ملی به دور بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت: دست کادرفنی و بازیکنان درد نکند. همه آنها غیرت به خرج دادند و تلاش کردند که این کار آنها ستودنی است چون تیم از هر جهت تحت فشار قرار داشت. حالا با این صعود مقتدرانه مطمئنا تیم‌های دیگر روی ایران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و ما را قطعا یکی از مدعیان صعود به جام جهانی می‌دانند و از ما هراس خواهند داشت.

 

او در مورد حواشی ایجاد شده در مورد ادامه حضور اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش بیان کرد: اصلا ما باید کی‌روش را فراموش کنیم. او ما را از سبک فوتبال خودمان دور کرد. در کلمبیا ۴ بازی دفاعی بازی کرد و او را بیرون کردند. دیگر این سبک بازی در دنیا منسوخ شده است. شما باید طرح‌های جدیدی برای ارائه بازی هجومی داشته باشید اینکه بیاید ۱۱ نفر را در دفاع بگذارید تا اتفاقی بیافتد و توپی گل شود و شما برنده ‌شوید مسخره است. ما باید از اسکوچیچ حمایت کنیم او دوباره روح فوتبال هجومی را به ما بازگردانده است.

 

 پرسپولیس پیگیر شکایت از فرهاد مجیدی و دستیارش

باشگاه پرسپولیس نامه پیگیری شکایت خود از سرمربی و مربی استقلال را به سازمان لیگ ارسال کرد. 

حمید درخشان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش ایلنا، قبل از تعطیلی لیگ به خاطر دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پرسپولیسی‌ها دو بازی پرتنش مقابل سپاهان در اصفهان و استقلال در تهران را پشت سر گذاشتند. دو دیداری که سیلی از حاشیه، شکایت، درگیری و زد و خورد را وارد فوتبال ایران کرد.

 

همان زمان، از سوی تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس، شکایاتی علیه تعدادی از بازیکنان و مربیان هر دو تیم یادشده به سازمان لیگ ارسال شد. برخی از این پرونده‌ها، رای نهایی را گرفت اما بعضی از پرونده‎ها هنوز معلق و بدون نتیجه باقی مانده است. از این رو، باشگاه پرسپولیس نامه پیگیری خود بابت شکایت از فرهاد مجیدی سرمربی و صالح مصطفوی مربی استقلال را به سازمان لیگ ارسال کرد.

 

همچنین این باشگاه، پیگیر شکایت خود از محمد محبی هافبک و رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان بود و در همین نامه از سازمان لیگ و کمیته‌های انضباطی، استیناف و اخلاق خواست به موضوع شکایات قدیمی این تیم به سرعت بیشتری رسیدگی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------