آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

گل‌محمدی بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شد | ارسلان مطهری بهترین گلزن فعلی استقلال در آسیا



 لیگ قهرمانان آسیا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
در پایان نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، چهار بازیکن و یک مربی از ایران در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.   

 به گزارش مهر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان انتخاب بهترین بازیکنان و مربی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با رای هواداران، نتیجه این نظرسنجی را اعلام کرد. در این نظرسنجی چهار بازیکن ایران به همراه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در تیم منتخب قرار گرفتند.

 

محمدرضا اخباری (دروازه بان) و هادی محمدی (مدافع) از تیم تراکتور و مهدی ترابی (هافبک) و شهریار مغانلو (مهاجم) از تیم پرسپولیس در ترکیب تیم منتخب حضور دارند.

 

همچنین یحیی گل محمدی با آمار ۸۳ درصد پیروزی عنوان بهترین مربی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به انتخاب هواداران را از آن خود کرد.

 

 آمار مجیدی زیر ذره بین نشریه سعودی

نشریه سعودی به بررسی آمار سرمربی استقلال قبل از دیدار با الهلال در آسیا پرداخت.

 لیگ قهرمانان آسیا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش نشریه «الریاضیه» عربستان، هواداران استقلال چشم امیدشان در بازی با الهلال به فرهاد مجیدی سرمربی تیم است که به عنوان بازیکن و مربی تجارب خوبی دارد.

 

فرهاد در استقلال در ۵۲ بازی مربی بوده و در ۵۵ درصد بازی ها پیروز شده است. مجیدی به عنوان بازیکن تجارب زیادی در باشگاه های حاشیه خلیج فارس دارد. او از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ برای تیم های الوصل، شباب الاهلی، النصر و العین امارات بازی کرده است.

 

البته مجیدی برای الغرافه قطر هم بازی کرد و بعد از آن به استقلال برگشت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

مجیدی از ۴ سال پیش مربیگری خود را آغاز کرده است،شروع کار او با مربیگری در استقلال بود و پس از ان هدایت تیم فوتبال امید کشورمان را برعهده گرفت و در نهایت بعد از استعفا از تیم امید دوباره راهی استقلال شد.

 

ارسلان مطهری بهترین گلزن فعلی استقلال در آسیا

آبی پوشان تهران در حالی برای دیدار مقابل الهلال آماده می‌شوند که تنها ۳ نفر از بازیکنان فعلی این تیم سابقه گلزنی در آسیا با پیراهن استقلال را دارند.

 لیگ قهرمانان آسیا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۲ شهریور میزبان الهلال است و تیم پیروز این دیدار می‌تواند به جمع ۸ تیم برتر قاره کهن راه یابد.

 

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی برای این دیدار سرنوشت ساز آماده می‌شوند که تنها ۳ بازیکن از جمع آنها سابقه گلزنی در آسیا با پیراهن استقلال را دارد و سایرین در صورت گلزنی در این بازی، نخستین گل آسیایی خود با استقلال را تجربه خواهند کرد.

 

ارسلان مطهری مهاجم باتجربه آبی پوشان با ۲ گل در مرحله پلی‌آف، ۲ گل در لیگ قهرمانان و مجموعاً با ۴ گل آسیایی، بهترین گلزن استقلال در این رقابت‌ها به شمار می‌رود و پس از وی نیز وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با یک گل در مرحله پلی‌آف، ۲ گل در لیگ قهرمانان و مجموعاً ۳ گل، دومین گلزن برتر این تیم در آسیا است. با این توضیح که یکی از گل‌های غفوری به تیم الهلال بوده و او تنها بازیکنی است که سابقه گلزنی به حریف مرحله یک هشتم نهایی استقلال در آسیا را در کارنامه‌اش دارد.

 

سومین بازیکنی که سابقه گلزنی با پیراهن استقلال در آسیا را دارد، محمد دانشگر مدافع میانی آنهاست که این بازیکن یک بار در آسیا موفق به گلزنی شده است.

 

دیدار تیم‌های استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۲ شهریور در ورزشگاه زعبیل دبی برگزار می‌شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------