آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

بارسلونا در نوکمپ به گرانادا امتیاز داد/ صعود شاگردان اسپالتی به صدر جدول



لالیگا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شاگردان رونالد کومان نه تنها نتوانستند باخت هفته گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کنند، بلکه به زحمت توانستند مانع از ثبت یک باخت خانگی دیگر در کارنامه خود شوند. 

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته پنجم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف گرانادا رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

بارسلونا که آمده بود باخت 3 بر صفر خانگی هفته گذشته‌اش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند، نه تنها این کار را انجام نداد بلکه نزدیک بود برای دومین بار در این فصل لالیگا متحمل شکست شود. گرانادا که در همان دقیقه دوم بازی توسط دومینگوس دوارته به گل رسید، تا دقیقه 90 تیم برنده میدان بود، اما رونالد آرائوخو با پاس پابلو گاویرا نگذاشت که شاگردان کومان دست خالی میدان را ترک کند.

 

بارسلونا به لطف یک امتیاز این بازی پربرخورد که در آن نیمی از بازیکنان دو تیم اخطار گرفتند، هشت امتیازی شد و با یک بازی کمتر به رده هفتم جدول صعود کرد. این در حالی است که رئال مادرید از پنج بازی 13 امتیاز کسب کرده و صدرنشین است.

 

بازی بعدی شاگردان رونالد کومان پنجشنبه شب در خانه کادیس است.

 

سری A| تاریخ‌سازی ناپولی با پیروزی پرگل در خانه اودینزه/ صعود شاگردان اسپالتی به صدر جدول

تیم فوتبال ناپولی با کسب چهارمین برد پیاپی خود در شروع فصل جدید سری A صدرنشین شد و علاوه بر صعود به صدر جدل موفق به ثبت یک رکورد شد.

 

لالیگا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته چهارم سری A ایتالیا، شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های فوتبال اودینزه و ناپولی در ورزشگاه داسیا آره‌نا به مصاف هم رفتند که این بازی را ناپولی با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

برای ناپولی ویکتور اوسیمهن در دقیقه 24، امیر رحمانی در دقیقه 35، کالیدو کولیبالی در دقیقه 52 و ایروینگ لوسانو در دقیقه 84 گلزنی کردند تا این تیم تنها تیم فصل جاری سری A باشد که تا کنون تمامی بازی‌های خود را برده است.

 

ناپولی با این پیروزی 12 امتیازی شد و با سبقت گرفتن از دو تیم شهر میلان، به صدر جدول رده‌بندی سری A صعود کرد.

 

به لطف این پیروزی تیم فوتبال ناپولی برای اولین بار در تاریخ خود توانست در چهار هفته نخست یک فصل سری A چهار برد متوالی کسب کند.

 

بازی بعدی شاگردان لوچانو اسپالتی روز پنجشنبه هفته جاری در خانه جنواست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------