آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

کلوپ: گل صلاح به منچسترسیتی تا ۵۶ سال دیگر از یاد هواداران لیورپول نمی‌رود



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال لیورپول نسبت به تساوی خانگی شاگردانش برابر منچسترسیتی احساس دو گانه‌ای داشت. 

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از تساوی 2-2 شاگردانش در بازی خانگی شب گذشته برابر منچسترسیتی در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، اعتراف کرد که هرچقدر از نمایش آنها در نیمه اول ناراضی است، در نیمه دوم یک شاهد یک بازی تحسین برانگیز از آنها بوده است.

 

کلوپ پس از این بازی که تیمش دو بار با گل‌های سادیو مانه و محمد صلاح از حریف پیش افتاد و هر دو بار گل تساوی را دریافت کرد، گفت: بازی دو نیمه کاملاً متفاوت داشت. خدا را شکر چون در نیمه دوم متوجه شدیم که در نیمه اول دقیقاً همان کارهایی را انجام دادیم که مقابل منچسترسیتی نباید انجام داد و دقیقاً همان کارهایی را انجام دادیم که می‌بایست. نیمه دوم لیورپول همیشگی را دیدیم، لیورپول شجاع جنگنده و سراپا انگیزه که آماده بازی در فضاهای محدود و بسته و استفاده از حرکات عرضی بود.

 

سرمربی آلمان افزود:  نیمه اول اما شاید بدترین بازی‌ای که تا به حال مقابل منچسترسیتی انجام داده‌ایم را دیدید. ما باید به آن عملکرد ضعیف واکنش نشان می‌دادیم و این کار را در نیمه دوم به شیوه‌ای فوق‌العاده انجام دادیم. گل اول‌مان روی یک ضدحمله عالی بود و گل دوم که صلاح زد هم از آن گلی‌هایی است که فقط بهترین بازیکنان دنیا می‌توانند نظیرش را به ثمر برسانند. گلش به معنای واقعی استثنایی بود. لیورپول هرگز چنین چیزهایی را فراموش نمی‌کند و مردم تا مدت‌ها درباره‌اش صحبت می‌کنند و 56 سال دیگر هم این بازی را یادشان خواهد بود. البته این اولین باری نیست که صلاح چنین گل‌‌هایی می‌زند. من فکر می‌کنم که او مقابل ناپولی و تاتنهام هم گل‌هایی مشابه به این را زده بود اما این یکی به معنای واقعی در کلاس جهانی بود. او گل اول را برای سادیو مانه ساخت و دومی را خودش زد.

 

اشاره کلوپ به راجر هانت مهاجم سابق لیورپول بود که 56 سال پیش در جام حذفی انگلیس برای این تیم گلی تماشایی به ثمر رساند و هفته گذشته درگذشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------