آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

فینال شرق لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ کره ای شد | آمار خیره کننده مهاجم الهلال در لیگ قهرمانان



لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پوهانگ استیلرز با پیروزی مقابل ناگویا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ راه یافت.

 به گزارش فارس، تیم فوتبال پوهانگ استیلرز کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف ناگویا ژاپن رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

 

پوهانگ استیلرز با این برد راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در منطقه شرق شد. امروز دو نماینده دیگر کره جنوبی یعنی چونبوک موتورز و اولسان هیوندای به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم دوم راه یافته به فینال شرق آسیا مشخص شود.

 

بدین ترتیب فینال شرق آسیا میان دو نماینده کره جنوبی برگزار خواهد شد. در غرب آسیا هم فینالی سعودی داریم که الهلال و النصر به مصاف هم می روند.

 

 آمار خیره کننده مهاجم الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

ستاره فرانسوی الهلال عربستان که شب گذشته مقابل پرسپولیس ۲ گل به ثمر رساند، آماری خیره کننده در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رسانده است.

 

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 شب گذشته در چارچوب یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس مقابل الهلال با شکست ۳ بر صفر مواجه شد تا با یک شکست تلخ از این رقابت حذف شود.

 

در این مسابقه «بافتیمبی گومیس» ۲ گل برای الهلال به ثمر رساند تا به بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۱۸ بدل شود. او تاکنون ۲۰ گل در این رقابت به ثمر رسانده که ۵ گل آن مقابل نماینده‌های کشورمان به ثبت رسیده است.

 

گومیس در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ۶ گل وارد دروازه حریفان الهلال کرده است که شامل دو گل به پرسپولیس، یک گل به استقلال ، یک گل به شباب الاهلی امارات، یک گل به استقلال تاجیکستان و یک گل به آجی امکا ازبکستان می‌شود.

 

او اکنون بزرگترین مهره الهلال مقابل النصر به شمار می‌رود و هواداران این تیم امیدوار هستند که با حضور «شیر» به فینال لیگ قهرمانان آسیا دوباره راه پیدا کنند. او در قهرمانی الهلال عربستان در سال ۲۰۱۹ نقشی بزرگ ایفا کرد و توانست ۱۱ گل در این فصل به ثمر رساند. او در فینال مقابل اوراواردز ژاپن برای الهلال گلزنی کرد و باعث سومین جام تیمش شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------