مورد عجیب «رادوشوویچ» با «دلار» برای دروازه‌بانی پرسپولیس



 حامد لک,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
حامد لک بار دیگر برای ادامه رقابت های لیگ برتر در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار می گیرد. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا چهارشنبه مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد که کادر فنی این تیم در تلاش است دروازه پرسپولیس را پس از گذشت پنج هفته بسته نگه دارد.

 

حامد لک که در هر سه دیدار ابتدایی، سه گل (هر بازی یک گل) دریافت کرد تا یحیی گل محمدی تصمیم به نیمکت نشینی او و حضور بوژیدار رادوشوویچ بگیرد. دروازه‌بان کُروات سرخپوشان نیز آمار لک را برای هر بازی تکرار کرد تا پرسپولیس در دیدار مقابل گل گهر سیرجان و مس رفسنجان به تساوی مشابه یک - یک برسد.

 

گل خوردن رادوشوویچ از راه دور مقابل مس رفسنجان باعث نارضایتی کادر فنی پرسپولیس از او شد تا این موضوع در گفتگوی بین دستیاران یحیی با رادو مطرح شود.

 

رادو در توجیه اشتباه خود روی ضربه ایستگاهی از راه دور عنوان کرده است به دلیل موضوعات مالی تمرکز کافی روی بازی نداشته است.

 

این در حالی است که رادو قبل از بازی با مس رفسنجان بخش نخست از قرارداد فصل جاری خود را از باشگاه دریافت کرده بود تا همچون سایر بازیکنان پول گرفته باشد.

 

توجیه رادو نه تنها باعث نشد کادر فنی از او حمایت کند بلکه حامد لک را بار دیگر به چارچوب دروازه پرسپولیس باز گرداند تا او مقابل صنعت نفت آبادان بازی کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------