رفع ابهامات شنیده شده درباره آزمون کارشناسی ارشد از زبان رئیس سازمان سنجش



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, سازمان سنجش
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با ارائه توضیحاتی، ابهامات شنیده شده درباره آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته را برطرف کرد. 

به گزارش فارس، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه نخستین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کدرشته برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار شد.

 

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در امنیت کامل و بدون گزارش نامناسبی از حوزه‌ها برگزار شد، گفت: چند گزارش درباره اینکه داوطلبان با خودشان گوشی همراه به جلسه برده بودند، اعلام شده است که تعداد بسیار کمی بوده و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

 

وی همچنین درباره قطعی برق در یکی از حوزه‌های امتحانی گفت: برق به مدت ۱۵ دقیقه در یکی از حوزه‌های امتحانی شهر تهران قطع شد که به همان میزان زمان به داوطلبان داده شد و مشکلی پیش نیامد.

 

خدایی همچنین درباره همکاری نهادهای اجرایی با سازمان سنجش برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: لازم می‌دانم از زحمات مسؤولان نهادهایی که به نحوی در مراحل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 همکاری کرده‌اند، قدردانی کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------