آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

جزئیات ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, سازمان سنجش
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا صبح امروز دوشنبه 25 شهریورماه بیش از 220 هزار نفر برای شرکت در دوره‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها ثبت‌نام کردند. 

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  فارس گفت: نتیجه آزمون سراسری سال 98 برای افرادی که در آزمون شرکت کرده‌اند منتشر شده و داوطلبانی که در آزمون قبول نشده‌اند یا حتی افرادی که حتی در آزمون شرکت نکرده‌اند، می‌توانند برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌پذیرد، ثبت‌نام کنند.

 

وی افزود: ثبت نام در این دوره‌ها منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد و ظرفیت پذیرش نیز 596 هزار نفر است.

 

به گفته توکلی تا صبح امروز دوشنبه 25 شهریورماه تعداد 223 هزار و 344 نفر برای تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

 

وی به داوطلبان توصیه کرد با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام تا 28 شهریورماه است و قابل تمدید هم نیست سریع‌تر برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------