بازیگری که چشم هایش را برای تئاتر از دست داد + عکس



تئاتر - نصرت زمان پور را اگر چه این روزها کمتر کسی می‌شناسد، اما او بازیگری پیشکسوت است که در دهه های 40 تا 70 خورشیدی به مدت 40 سال در تئاتر ایران نقش‌های ماندگار بسیاری را ایفا کرده است.

 

بازیگر نابینا تئاتر , بیوگرافی نصرت زمان پور

 

به گزارش خبرآنلاین، آخرین باری که او روی صحنه آمد، شامگاه شنبه (16 اردیبهشت) در سالن اصلی تئاتر شهر بود که مورد تقدیر قرار گرفت.

 

او که به همراه نوه‌اش روی صحنه آمده بود، لوح تقدیر انجمن بازیگران خانه تئاتر را از دست بهزاد فراهانی گرفت و به شدت از سوی حاضران تشویق شد.

 

بازیگر نابینا تئاتر , بیوگرافی نصرت زمان پور

 

لوح سپاس انجمن بازیگران خانه تئاتر به این بازیگر پیشکسوت اهدا شد.

 

بهزاد فراهانی در این مراسم گفت: «نصرت همه چیزش را برای تئاتر گذاشت. فشار کار روی صحنه حتی چشم‌هایش را از او گرفت. همه باید کلاه‌مان را برای احترامش از سر برداریم و از او یاد بگیریم.»

 

نصرت زمان‌پور بازیگری را در دهه 40 با نمایش «رستم و سهراب» با کارگردانی مصطفی اسکویی شروع کرد و از نخستین هنرمندان تئاتری بود که موفق به دریافت لیسانس نمایش  از دانشکده هنرهای دراماتیک شد.

 

بازیگر نابینا تئاتر , بیوگرافی نصرت زمان پور

 

تعظیم زمان‌پور به همراه نوه خود و  فراهانی در مقابل تشویق‌های حاضران در تئاتر شهر نمایش «بینوایان» کار بهزاد غریب پور از آخرین نمایش‌هایی بود که زمان پور در سال 1375 در آن بازی کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------