آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

انتقاد عباس یاری از انتشار عکس‌های حبیب در سردخانه



انتقاد عباس یاری از انتشار عکس‌های حبیب در سردخانه / کجای این کار برایمان جذابیت دارد؟

عباس یاری دبیر تحریریه مجله فیلم با انتشار متنی در اینستاگرام درگذشت حبیب محبیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین، یاری از انتشار عکس‌های این هنرمند در سردخانه به شدت انتقاد کرد و این کار را اوج بی‌فرهنگی و عقب‌ماندگی دانست.

او در این باره نوشت: «شنیدن خبر مرگِ حبیب، آغاز تازه‌ای بود برای شنیدنِ دوبارهٔ آهنگ‌هایی که چنددهه است دوستشان دارم و هرگز برایم کهنه نشده‌اند، «مادر، مردِتنهای شب، شهلا، و... ». این خبرِ تلخ دوباره خاطره‌هایی از این خوانندهٔ دوست‌داشتنی را در ذهنم زنده کرد، روزهایی که در آغاز خوانندگی‌اش با او آشنا شدم، مردی با ظاهری خجالتی، گوشه‌گیر، کم‌حرف و تلخ. آن زمان مصاحبه‌ها و خبرهایی از او در صفحه‌های هنری نشریات چاپ کردم، چندباری هم که برای ضبط آهنگ‌هایش به تلویزیون آمده بود، تصویربردارش در استودیو یازده و چهارده بودم. از همان سال‌ها همیشه شعارش این بود كه با دروغ، خیانت و مواد مخدر میانه‌ای ندارد. گاهی از سرلطف و تعارف به‌من می‌گفت: "تورا دوست دارم چون سیگاری نیستی..." این اواخر مصاحبه‌ای از او خواندم که گفته بود: "️خیلی در جامعه حضور ندارم، تهران را نمی‌شناسم. گاهی چهارماه از خانه‌ام بیرون نمی‌آیم. الان در رامسر در باغی زندگی می‌کنم، ساکت و خلوت و بی‌سروصدا. گاهی به شوخی به‌همسرم می گویم اگر اتفاقی برایم بیفتد کسی باخبر نمی‌شود! تنهایی را ترجیح می‌دهم و خیلی دوست ندارم در محیط‌های شلوغ حضور داشته باشم..."

دیدن عکس‌هایش در سردخانه حالم را بد کرد. چرا این کار را می‌کنیم و چنین عکس‌های بی‌ربطی را در فضاهای مجازی منتشر می‌کنیم؟ کدام بخش این کار برایمان جذابیت دارد؟ اوج بی‌فرهنگی و عقب‌ماندگی...

صدای گرم و محزونش همواره همدم تنهایانی بود که او به‌خلوتشان راه داشت. مرد تنهای شب اما درتنهایی از این جهان نرفت. او در همه‌حال درکنار خانواده‌اش بود. خانواده‌ای که به‌اندازهٔ همهٔ دنیا برایش اهمیت داشت.

یاد و خاطره‌اش سبز، روحش در آرامش.»

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------