فخیم زاده اواسط تابستان «بدل» را جلوی دوربین می برد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فخیم زاده اواسط تابستان «بدل» را جلوی دوربین می برد

سریال پلیس «بدل» به کارگردانی مهدی فخیم زاده بر اساس فیلمنامه فرهاد توحیدی برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود.

به گزارش شبکه ایران، مهدی فخیم زاده که مجموعه تلویزیونی «تکیه بر باد» با بازی او ویژه پخش در ایام ماه مبارک رمضان هم اکنون در مراحل فنی قرار دارد قصد دارد سریالی پلیسی با عنوان «بدل»بسازد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده این پروژه تلویزیونی به خبرنگار شبکه ایران گفت: در حال حاضر نگارش سریال توسط فرهاد توحیدی در حال انجام است و سیناپس کل کار کامل شده است.

وی افزود: مجموعه تلویزیونی «بدل» سریالی پلیسی است که به اتفاقات اجتماعی خواهد پرداخت و  این سریال در 13 قسمت برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود.

نوروزبیگی در خصوص برنامه ریزی های انجام شده برای زمان شروع تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: آقای فخیم زاده اعلام کرده اند که بعد از تکمیل فیلمنامه و با فیلمنامه کامل تصویربرداری کار را آغاز خواهند کرد که بر این اساس و طبق پیش بینی ها طی سه ماه آینده با اتمام نگارش کار به طور رسمی کلید خواهد خورد.

این تهیه کننده در پایان خاطرنشان کرد: بر خلاف اخبار منتشر شده سریال «بدل» برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده نخواهد شد و قرار است در این ایام سریال پلیسی سیروس مقدم روانه آنتن این شبکه شود./شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------