با عادتهاي بد 5 ستاره مشهور هاليوودي آشنا شوید +تصاویر



با عادتهاي بد 5 ستاره مشهور هاليوودي آشنا شوید +تصاویر

به گزارش پرداد به نق از مگ فور: هيچکس در زندگي انسان کاملي نيست و حتي ستارگان هاليوود از اين قاعده مستثني نيستند. در اين خبر شما را با عادتهاي بد 5 ستاره مشهور هاليوودي آشنا ميکنيم.

بريتني اسپيرز: او عاشق چيپس و پفک است و به نوعي به اين خوراکيها که فاقد ارزش غذايي است اعتياد دارد و نميتواند آنرا رها کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ليندسي لوهان: آزاردهنده ترين عادت وي اين است که ناخنهايش را ميجود. او به قدري به اين مسئله عادت دارد که حتي در مکانهاي عمومي هم دست از اين حرکت برنميدارد و فرقي نميکند در حالت خوشحالي باشد يا غم به هرحال اين کار را نجام ميدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ماري کينگ: او عادت زيادي به استفاده از کافئين دارد و هميشه يک فنجان قهوه به همراه اوست و هرکجا باشد فرقي نميکند مهم اين است که قهوه اش همراهش باشد.

آدله: او عادت شديدي به جويدن آدامس دارد و اغلب او را در اين حال مشاهده ميکنيد او حتي در جشنواره گرامي هنگام دريافت جوايزش با آدامسي در دهان به سخنراني پرداخت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کريستين استوارت: او لب پايينش را گاز ميگيرد . البته خودش گفته است تنها در شرايط نگراني و استرس اين حالت سراغ وي مي آيد اما او حتي در مکانهاي عمومي هم در اين حال ديده شده است./پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------