فرامرز قریبیان و مهدی فخیم‌زاده به شبکه تهران می‌آیند+تصاویر



فرامرز قریبیان و مهدی فخیم‌زاده به شبکه تهران می‌آیند+تصاویر

فرامرز قریبیان،‌ مهدی فخیم‌زاده، اشکان خطیبی و افسانه پاکرو از جمله بازیگرانی هستند که از 31 مردادماه با پخش ‌مجموعه تلویزیونی «تکیه بر باد» در قاب تلویویزیون ظاهر می‌شوند.

به گزارش شبکه ایران،‌ بالاخره پس از وعده و وعیدهای فراوان پخش سریال «تکیه بر باد» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی از 31 مردادماه آغاز می‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مجموعه «تکیه بر باد» که ساخت آن در زمستان سال 90 به پایان رسید به عنوان یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه تهران مطرح بود اما زمان پخش آن به تاخیر افتاد.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

این سریال یک ملودرام اجتماعی است که عباس نعمتی، طلا معتضدی و محمدمحمود سلطانی گروه نویسندگی آن را بر عهده داشته‌اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«تکیه بر باد» داستان دختری به نام عاطفه(با بازی افسانه پاکرو) است که با قبول شدن در دانشگاه از شیراز به تهران آمده است و این مسئله سرآغاز اتفاقات گوناگونی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در این مجموعه بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده، شهرام عبدلی، اشکان خطیبی، بهزاد خداویسی، شراره دولت‌آبادی، فلور نظری، حدیثه تهرانی، رضا مولایی، گلاره عباس، نگین معتضدی، محمد مهدوی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«تکیه بر باد» اولین بجربه سریال‌سازی محمود معظمی است که پیش از این تعدادی از اپیزودهایی از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد » را کارگردانی کرده بود.سریال «تکیه بر باد»روزهای فرد ساعت 23 پخش و تکرار آن روزهای زوج ساعت 19 است./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------