نتایج نظرسنجی محرمانه صداوسیما لو رفت!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نتایج نظرسنجی محرمانه صداوسیما لو رفت!

نتایج نظرسنجی محرمانه صداوسیما درباره کیفیت سریالهای ماه رمضان لو رفت.

در حالی که کیفیت برنامه های تلویزیونی ماه رمضان امسال به شدت نزول کرده بود با این حال مسئولان رسانه ملی هنوز به طور رسمی درباره آمار ریزش مخاطب خود در این ماه حرفی نزده اند ولی مرکز پژهشهای این رسانه عظیم و طویل به روال هر سال نظرسنجی گسترده ای را درباره کیفیت برنامه های ماه رمضان امسال انجام داده است و آن طور که «بانی فیلم» خبر داده نتایج این نظرسنجی هم به جای آن که در اختیار مخاطبان قرار گیرد به طور محرمانه برای مدیران رده بالای صداوسیما فرستاده شده است.

براساس این نظرسنجی محرمانه که نتایج آن لو رفته سریال «خداحافظ بچه» (منوچهر هادی) شبکه سه موفق شده با کسب عمده آرای مثبت در مقام نخست قرار گیرد. در رتبه دوم سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» جای گرفته که چندان به پیشتازی آن در میان سریال های اصلی امید نمی رفت. این سریال اگرچه در شبکه تهران تولید می شود، اما اپیزودهای مختلف آن از شبکه های استانی نیز روی آنتن می رود که موجب شده در سطح کشوری مخاطب پیدا کند.

اما جالب آنکه سریال شبکه ملی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. «راز پنهان» (فلورا سام) که در قیاس با سریال اپیزودیک «شاید برای شما...» فیلمنامه، کارگردانی و بازی های بهتری دارد، براساس این نظرخواهی به جایگاه سوم رسیده است. اما جالب تر آنکه یک سریال تکراری براساس نتایج این تحقیق کشوری، به جایگاه چهارم دست پیدا کرده است. مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» (حسین سهیلی زاده) در نوبت بازپخش خود توانسته پس از «راز پنهان» در این جدول جایی برای خود دست و پا کند. حال آنکه این سریال حتی در نخستین نوبت پخش خود، مناسبتی نبود و این بار نیز بدون بهانه خاصی روی آنتن رفت.

اما همان طور که پیش بینی می شد، سریال «چمدان» (خسرو ملکان) در شبکه دوم سیما با مخاطبانی محدود موفق نشد جایی بهتر از رده آخر را به خود اختصاص دهد. «چمدان» درحالی پنجم شده است که هنگام پخش نیز هیچ واکنش و بازخورد مثبتی را در میان منتقدان و بینندگان نداشت./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------