«کاغذ خروس نشان» با «پرواز بادبادکها » به ارمنستان رفت



«کاغذ خروس نشان» با «پرواز بادبادکها » به ارمنستان رفت

فیلم‌های سینمایی «کاغذ خروس نشان » و «پرواز بادبادکها» توسط موسسه رسانه های تصویری در هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «رولان» در کشور ارمنستان به روی پرده می‌روند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فیلم‌های سینمایی «کاغذ خروس نشان » و «پرواز بادبادکها» توسط موسسه رسانه های تصویری در هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «رولان» در کشور ارمنستان به روی پرده می‌روند. به گزارش روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری، جشنواره بین‌المللی فیلم «رولان» از سال 2001 با حمایت «بنیاد کودک ارمنستان» و «صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)» و با هدف «حمایت از کودکان سراسر جهان» آغاز به کار کرد.

در این جشنواره که از 29 مهرماه تا 3 آبان ماه در شهر «ایروان» ارمنستان برگزار می‌شود، فیلمهای‌ سینمایی «کاغذ خروس نشان» ساخته مریم میلانی و«پرواز بادبادکها» به کارگردانی علی قوی تن از سوی موسسه رسانه‌های تصویری در بخش غیررقابتی این جشنواره حضور خواهند داشت.فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان » پیش تر درجشنواره های بین المللی فیلم کودک «لوکاس آلمان» و «میشل هامبورگ» حضور داشته و پس از جشنواره ارمنستان در جشنواره فیلم کودک «شیکاگو آمریکا» و «بروسل بلژیک» به اکران در می آید.

همچنین فیلم سینمایی «پرواز بادبادکها» پس از اکران در جشنواره «رولان» ارمنستان در جشنوارهای بین المللی فیلم «قاهره مصر» و فیلم «المپیا یونان» نمایش داده می شود.بنابراین گزارش، عرضه بین‌المللی این دو فیلم بر عهده موسسه رسانه‌های تصویری است./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------