آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

آزاده نامداري: آقاي مهرجويي از من خواستند در نارنجي پوش بازي كنم/ مجري طرح فيلم: خانم نامداري كجا با آقاي مهرجويي جلسه گذاشتند كه ما بي‌خبريم؟



   بیوگرافی آزاده نامداري,عکسهای آزاده نامداري,فیلم نارنجی پوش,اخبار سینما

 

آزاده نامداري: آقاي مهرجويي از من خواستند در نارنجي پوش بازي كنم/ مجري طرح فيلم: خانم نامداري كجا با آقاي مهرجويي جلسه گذاشتند كه ما بي‌خبريم؟

داستان از اين قرار است كه آزاده نامداري در مصاحبه‌اي كه هفته گذشته با «تماشا» داشت در پاسخ به سوالی که مربوط به پیشنهادهای بازیگری او بود، عنوان كرد از داريوش مهرجويي هم در کنار کارگردان های دیگر، پيشنهاد بازي در «نارنجي‌پوش» را داشته كه در نهايت آن پيشنهاد را نپذیرفته. به گزارش به رنگ ارغوان به نقل از تماشا جمله دقیق نامداری در این گفت و گو این بود: «آقای مهرجویی هم در کار «نارنجی پوش» از من خواستند نقش یک مجری تلویزیونی را بازی کنم. رفتیم و صحبت کردیم ولی در نهایت این فیلم را هم بازی نکردم». اين مصاحبه‌ كه خوراك خبري خيلي از سايت‌ها شده واكنش رضا درميشيان، مجري طرح و دستيار داريوش مهرجويي را در پي داشت.

 

او جوابيه‌اي را در اين باب در اختيار تماشا گذاشته كه آن را مي‌خوانيد:

«روال گزينش بازيگر توسط آقاي مهرجويي بدين ترتيب است كه ايشان عكس هنرمنداني را كه فكر مي كنند به نقش‌هاي موردنظرشان نزديك است مي‌بينند و در مرحله بعد اگر با توجه به عكس به اين نتيجه رسيدند كه آن بازيگر به درد نقش مي‌خورد جلسه‌اي حضوري با او مي‌گذارند. درباره خانم آزاده نامداري هم ماجرا از اين قرار بود كه ما مي‌خواستيم براي يكي از نقش‌هاي فرعي (نقش خبرنگار همراه طنازطباطبايي) از كسي استفاده كنيم كه سابقه فعاليت در واحدمركزي خبر داشته باشد تا با نقش آشنايي داشته باشد.

به عنوان مثال حتي از عليرضا حائري(خبرنگار برنامه هفت) هم استفاده كرديم. در نهايت ما عكس خانم آزاده نامداري را به آقاي مهرجويي نشان داديم كه ايشان در همان مرحله ايشان را رد كردند. به همين خاطر خيلي براي من به عنوان مجري طرح و دستيار داريوش مهرجويي جالب است كه خانم نامداري كجا با آقاي مهرجويي جلسه گذاشتند كه ما بي‌خبريم؟ فكر مي كنم ايشان نارنجي‌پوش را با پروژه ديگري اشتباه گرفتند يا شايد هم اصلا آقاي مهرجويي را نمي‌شناسند. اين هتك حرمت‌ها اصلا درست نيست اتفاقي كه چندي است باب شده و هركسي براي مطرح كردن خودش يا بحث فساد در سينما را پيش مي كشد يا ادعا مي كند كه از يك كارگردان شاخص پيشنهاد بازي داشته و رد کرده است!»/کافه سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------