آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

فیلمبرداری «ماهی و برکه» به پایان رسید



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم ماهی و برکه

هادی انباردار تهیه کننده سینما از پایان فیلمبرداری فیلم «ماهی و برکه» در ارمنستان خبر داد.

به گزارش سینماخبر، هادی انباردار تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ماهی و برکه» گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی در ارمنستان به پایان رسید و تدوین آن توسط حسن حسن دوست آغاز شده است.

 

وی افزود: دیگر مراحل فنی این فیلم سینمایی را نیز به زودی آغاز خواهیم کرد و در تلاشیم فیلم را به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

 

گفتنی است؛ «ماهی و برکه» را علی براتی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده هادی انباردار است.

 

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:

 

فیلم به زندگی مخترع (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می‌پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش‌هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسر‌هایی را ایجاد می‌کند.

 

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

 

دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، گروه تولید:صادق ایزدخو و ایمان قیدی، عکاس: امین حق‌بر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------