گریم مهراوه شریفی‌نیا در سریال «دل»/ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,مهراوه شریفی‌نیا

مهراوه شریفی‌نیا با به‌اشتراک گذاشتن عکسی از تست گریم خود در سریال «دل»، از منوچهر هادی به عنوان کارگردانی یاد کرد که در هدایت بازیگرانش بسیار درست عمل می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، مهراوه شریفی‌نیا با انتشار تصویری از گریم خود برای بازی در سریال «دل» و ضمن ابراز خوشحالی از همکاری دوباره با منوچهر هادی، ابراز  امیدواری کرد مخاطبان از دیدن این مجموعه شبکه نمایش خانگی راضی شوند. 

 

مهراوه شریفی‌نیا در توضیح این عکس نوشت: «... بهار سال ۱۳۹۱ سریال «خداحافظ بچه» بهم پیشنهاد شد، اون موقع از منوچهر هادی فیلم‌های سینمایی «قرنطینه» و «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» رو دیده بودم، هر دو فیلم رو دوست داشتم و به نظرم بازی‌های خوبی داشتن. منوچهر هادی اون موقع هنوز سریال نساخته بود. متن رو خوندم، عاشق لیلای خداحافظ بچه شدم و با خودم فکر کردم کارگردانی که در سینما بازیگرانش رو درست هدایت می‌کنه حتما در تلویزیون هم همونطور خواهد بود. اشتباه نکردم، سریال در ماه رمضون ۱۳۹۱ با استقبال خیلی خوب خانواده‌ها روبرو شد و لیلای خداحافظ بچه برای من تندیس زیبای جشن حافظ رو به عنوان بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی به خونه آورد. سریال «دل» دومین تجربه‌ همکاریم با منوچهر هادی است، و بعد از سریال «قلب یخی» دومین تجربه‌ کاری در شبکه‌ نمایش خانگی. امیدوارم روزهای فیلمبرداریِ «دل» لحظات خوبی رو در ذهنم به یادگار بگذاره، نتیجه‌ کار درست و عالی بشه تا شما هم از دیدنش لذت ببرید.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مهراوه شریفی‌نیا

پیش‌تولید سریال نمایش خانگی «دل» به نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان، کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی از مدتی پیش آغاز شده است و به‌زودی با انتخاب کامل بازیگران و لوکیشن‌ها جلوی دوربین خواهد رفت. تاکنون بازی سعید راد، کوروش تهامی، مهراوه شریفی‌نیا و ساره بیات در این سریال قطعی شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------