مصطفی تاج‌زاده: امیدوارم سیستم با هنرمندان آشتی کند/ مسئولان خود را رقیب هنرمندان می‌دانند



اخبار,اخبار فرهنگی,مصطفی تاج‌زاده

مصطفی تاج‌زاده با اشاره به درگذشت ناصر ملک‌مطیعی و مراسم تشییع پیکر او گفت: «از صمیم قلب به مردم و خانواده آقای ملک‌مطیعی تسلیت می‌گویم. متأسفم که بعد از 40 سال باز هم بخش‌های مهمی از جمهوری اسلامی قدر هنرمندان خود را نمی‌داند و برای آنها ارزش قائل نیست.»

مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب اعتقاد دارد که مسئولان دیگر نمی‌توانند ارتباط بین مردم و هنرمندان را قطع کنند. تاج‌زاده امیدوار است هنرمندانی که خارج از ایران هستند و امکان بازگشت ندارند هم بتوانند به کشور بازگردند.

 

مصطفی تاج‌زاده با اشاره به درگذشت ناصر ملک‌مطیعی و مراسم تشییع پیکر او به اعتمادآنلاین گفت: «از صمیم قلب به مردم و خانواده آقای ملک‌مطیعی تسلیت می‌گویم. متأسفم که بعد از 40 سال باز هم بخش‌های مهمی از جمهوری اسلامی قدر هنرمندان خود را نمی‌داند و برای آنها ارزش قائل نیست. مسئولان رفتار مناسبی با هنرمندان ندارند و واقعا جای سئوال است که چرا این گونه رفتار می‌کنند؟ مسئولان خود را رقیب هنرمندان می‌دانند. یک روز باید این رویه غلط خاتمه پیدا کند. هنرمندان ما محبوب مردم هستند و جمهوری اسلامی باید قدر این افراد را بداند.»

 

او ادامه داد: «امیدوارم برای بسیاری از هنرمندان که اکنون خارج از کشور هستند هم شرایطی فراهم شود تا بتوانند به ایران بازگردند و در کنار مردم ایران زندگی کنند. تمام هنرمندانی که اکنون خارج از ایران هستند دلشان برای این مردم و این کشور می‌تپد و مطلوب است که شرایطی فراهم شود تا آنها هم در کنار ما باشند.»

 

تاج‌زاده با اشاره مراسم پرشور تشییع پیکر ناصر ملک‌مطیعی به اعتمادآنلاین گفت: «نکته قابل توجه این است که ما امروز در عصر ارتباطات هستیم. اطلاعات به راحتی در دست مردم است و مردم هر چیزی را که مایل باشند انتخاب می‌کنند. ممنوعیت‌ها دیگر نمی‌تواند ارتباط مردم را با شخص یا گروهی که مد نظرشان است قطع کند. امیدوارم این روش‌های غلط پایان پذیرد و جمهوری اسلامی با هنرمندان خود آشتی کند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------