آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

داوران جشنواره کن معرفی شدند

فهرست داوران بخش مسابقه اصلی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد. به گزارش ایسنا؛ «لیلی گلادستون» بازیگر نامزد اسکار…

شياطين سينماهاي آمريكاي شمالي را تسخير كردند+ تصاوير



درام ترسناك و دلهره آور «مرگ شيطان» (Evil Dead) در اولين هفته اكران در بيش از 3 هزار سينماي آمريكاي شمالي موفق شد با 26 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم هفته را از آن خود كند.

 سينماهاي آمريكاي شمالي,اخبار سینما,خبر سینما

 گروه بين الملل – سينما خبر ؛ درام ترسناك و دلهره آور «مرگ شيطان» (Evil Dead) در اولين هفته اكران در بيش از 3 هزار سينماي آمريكاي شمالي موفق شد با 26 ميليون دلار عنوان پرفروشترين فيلم هفته را از آن خود كند. اين فيلم به كارگرداني «قد آلوارز» از 5 آوريل اكران مي شود. داستان فيلم به قلم «آلوارز» درباره سفر 5 دوست به كلبه اي در جنگل است. در آنجا موفق به كشف كتابي نفرين شده مي شوند كه تمامي شياطين اطراف كلبه را به سمت خود جلب مي كنند و موجب تسخير روح آنها به جز يك نفر مي شود. «جين لوي» ، «شيلو فرناندز» و «جسيكا لوكاس»‌ بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

  سينماهاي آمريكاي شمالي,اخبار سینما,خبر سینما

   انیمیشن «کرودز»(Croods) به کارگردانی کریک دی میکو و کریس ساندرز در  سومین هفته اکران در بیش از 3 هزار سینمای امریکای شمالی با 21 میلیون و 100 هزار دلار عنوان دومين فيلم پرفروش این هفته سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کرد. این انیمیشن به نویسندگی دی میکو و ساندرز ماجراهای یک خانواده ماقبل تاریخ است که سفری را برای شناختن دنیا آغاز می کنند. نیکلاس کیج، اما استون، و رایان رینولدز از گفتارپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. مجموع فروش اين فيلم به 126 ميليون دلار رسيده است.

  سينماهاي آمريكاي شمالي,اخبار سینما,خبر سینما

 «جي آي جو : تلافي» (G.I.Joe : Retaliation) درامي اكشن ، ماجراجويانه و تخيلي است كه در دومين هفته اكران در سينماهاي آمريكاي شمالي با فروش 21 ميليون و 100 هزار دلاري عنوان سوم پرفروشترين ها را بدست آورد. فيلم به كارگرداني «جان ام چو» از 28 مارس به اكران درآمده است . داستان فيلم با هنرنمايي «دوآين جانسون» ، «بروس ويليس»‌ ، «چنينگ تاتوم» و «دي جي كوترونا» درآمدي بر قسمت اول (سال 2009) است و گروه جي آي جو علاوه بر مبارزه با دشمن ديرينه شان «كبرا» مجبور مي شوند با تهديداتي كه از سوي دولت موقعيت آنها را به خطر مي اندازد مقابله كنند. . مجموع فروش اين فيلم به 86 ميليون و 700 هزار دلار رسيده است.

  سينماهاي آمريكاي شمالي,اخبار سینما,خبر سینما

 نسخه سه بعدي اين فيلم «پارك ژوراسيك»‌ محصول سال 1993 و به كارگرداني «استيون اسپيلبرگ» در  اولين هفته اكران ، 18 ميليون و 200 هزار دلار فروش كرد. اين فيلم با بازي «سم نيل»‌ ، «لارا درن» و «جف گلدبلوم» در سال 1993 ركورد فروش 375 ميليون دلاري را به دست آورده بود و به نظر مي رسد نسخه سه بعدي آن نيز بسيار مورد توجه مخاطبان قرار بگيرد.

  سينماهاي آمريكاي شمالي,اخبار سینما,خبر سینما

  جدیدترین فیلم «آنتونی فوکوآ» تحت عنوان «سقوط المپوس»(Olympus has fallen) در سومین هفته اکران با 10 میلیون دلارموفق شد رتبه پنجم پرفروشترین فیلمهاي هفته را به دست آورد. این فیلم با بازی جرارد باتلر، آرون اکهارت، و مورگان فریمن جریان مایک بنینگ یک مامور حفاظت با سابقه ای تاریک و خراب است که طی یک عملیات تروریستی در کاخ سفید درگیر می شود ولی با نجات رئیس جمهور از دست آدم ربایان وجهه قبلی خود را باز می یابد. مجموع فروش اين فيلم به 71 ميليون و100 هزار دلار رسيده است.

  سينماهاي آمريكاي شمالي,اخبار سینما,خبر سینما

 فيلمهاي «وسوسه» ، «اُز بزرگ و قدرتمند» ، «ميزبان» ،‌ «تماس» و «پذيرش» به ترتيب رتبه هاي ششم تا دهم جدول را بدست آوردند .
منبع:cinemakhabar.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------