بوی توطئه در مشام سعید سهیلی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بوی توطئه در مشام سعید سهیلی

 به گزارش روزنامه شهروند، «باعث تأسف است که اعلام کنم نسخه قاچاق فیلم گشت ٢ وارد بازار شده و متاسفم که اعلام کنم طی هفته گذشته در این ارتباط شکایتی تنظیم و به دادگاه رسانه تسلیم کردیم ولی تمام تلاش‌های قانونی ما برای جلوگیری از این سرقت بی‌نتیجه ماند.» اینها بخشی از اظهارات حمید فرخ‌نژاد بازیگر نقش اول فیلم پرفروش «گشت ٢» است که در صفحه اینستاگرام این هنرمند منتشر شده است. قضیه از این قرار است که نسخه قاچاق فیلم گشت ٢ درحالی وارد بازار شده که این فیلم همچنان درحال اکران است.

 

سعید سهیلی، کارگردان این فیلم سینمایی هم به فاصله کوتاهی گفت: «به‌عنوان یک شهروند ناامید از قانون، از شما تقاضا می‌کنم با سارقان همکاری نکنید و نسخه قاچاق را دانلود و خریداری نکنید.»سهیلی با ابراز تأسف از این‌که نسخه‌ای از فیلمش در بازار قاچاق توزیع شده است، گفت: معتقدم پشت این قضیه یک برنامه‌ریزی و توطئه وجود دارد و متأسفم که تمام پیگیری‌هایم از قوه قضائیه و دیگر ارگان‌های مربوط راه به جایی نبرد.

 

کارگردان دوگانه موفق «گشت» در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: متاسفانه دست قاچاقچی‌ها در این مملکت از همه بازتر است و کسی نمی‌تواند آنها را پیدا یا با آنها برخورد کند.او افزود: البته ظاهر قضیه این است که عده‌ای قاچاقچی فیلم «گشت ۲» را قاچاق کردند اما حدس و گمان من این است که اگر نقاب از چهره آنها برداشته شود صورت‌های آشنایی را می‌بینیم. چون معتقدم پشت این قضیه یک برنامه‌ریزی کاملا هماهنگ‌شده و با زمینه‌چینی قبلی وجود دارد؛ چرا که نسخه قاچاق شده همان کپی فیلم است که به اداره بازرگانی صداوسیما جهت بازبینی فیلم برای گرفتن تیزر داده شده بود.

 

سهیلی با بیان این‌که روی نسخه‌های قاچاق شده فیلم عبارات جهت بازبینی اداره صداوسیما حک شده است، ادامه داد: به نظر می‌رسد از روز اول عده‌ای دنبال این بوده‌اند که این فیلم را به زمین بزنند؛ چون مثلا وقتی دونده‌ای درحال دویدن و مسابقه است و به خط پایان نزدیک شده آنهایی که روی باخت او شرط‌بندی کرده‌اند بهترین راه را در این می‌بینند که به این دونده پشت پا بزنند.

 

برای فیلم «گشت ۲» هم عده‌ای از ابتدا تلاش می‌کردند فیلم اکران نشود یا اگر قرار است ساخته و نمایش داده شود با سانسورهای زیاد همراه باشد اما وقتی هیچ‌کدام از آنها اتفاق نیفتاد و با فروش بالای فیلم هم روبه‌رو شدند تصمیم گرفتند که در نزدیکی خط پایان این‌گونه پشت پا بزنند. سهیلی با اشاره به این‌که در زمانی که با توجه به انتخابات برگزار شده خوشحالی عمومی وجود دارد، کام او و عوامل فیلم «گشت ۲» با قاچاقی که صورت گرفته تلخ شده است، گفت: الان که پیگیری‌هایم در قوه قضائیه و ارگان‌های مربوط به نتیجه نرسیده است، فکر می‌کنم بهتر بود از همان ابتدا موضوع را فریاد می‌زدم و از مردم می‌خواستم که حق‌الناس را وارد خانه‌های خود نکنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------