از گاف خبرنگار صدا و سیما تا عیادت از صدیقه کیانفر



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,صدیقه کیانفر وگلاره عباسی

روز گذشته و همزمان با روز جهانی قدس خبرنگار شبکه خبر با عبارت عجیب «الهم غشنی» باعث تعجب بینندگان شد. همچنین برخی عوامل برنامه هزارداستان از صدیقه کیانفر پیشکسوت بازیگری در تلویزیون عیادت کردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روز گذشته، ۲ تیرماه، گروه تولید برنامه «هزارداستان» ، ویژه برنامه رمضانی شبکه نسیم سیما ، به نمایندگی از سوی محمد احسانی ،  مدیر این شبکه ، با حضور در منزل صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت، ضمن عیادت از وی که پس از مدتی بستری بودن در بیمارستان ، دوران نقاهت را در منزل سپری می کند ، بخش ویژه ای را نیز با حضور این هنرمند ضبط کردند که در برنامه عید فطر هزارداستان پخش خواهد شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,صدیقه کیانفر وگلاره عباسی

 

در این دیدار ، رایموند رسولى ، مدیر تولید و فواد صفاریان پور، کارگردان ، گلاره عباسی را به عنوان میزبان هزارداستان همراهی کردند .

 

گاف خبرنگار صدا و سیما

خبرنگار اعزامی صدا و سیما در ویژه برنامه زنده روز قدس با بیان اینکه دعای این روزها «الهم غشنی» است و خیلی‌ها با احتمال غش کردن در راهپیمایی حاضر شدند باعث تعجب بینندگان شد. بلافاصله پس از بیان این عبارت مجری ویژه برنامه راهپیمایی روز قدس در حرف وی دوید و  آنتن را از او گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------