با داشتن فرزند چند ماهه ام باز هم به پایتخت آمدم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نسرین نصرتی

بازیگر نقش فهیمه در سریال «پایتخت» درباره اینکه چند ماه است صاحب فرزند شده و با فراهم شدن شرایط توانسته در این سریال بازی کند سخن گفت.

 نسرین نصرتی بازیگر سریال «پایتخت» درباره ماجراهای این سریال و اتفاقات جدید آن به مهر گفت: سریال «پایتخت ۵» همانگونه که پیش بینی کرده بودیم خوب پیش می رود و فضا مثل سری های قبل بسیار خوب است.

 

وی درباره نقش خود و اینکه چقدر از جزییات جدیدتری برخوردار است، عنوان کرد: قطعا اینگونه نیست که خالی به صحنه بیاییم و در هر فصل، جزییات و ویژگی هایی به نقش ما اضافه می شود و هیچ وقت اینگونه نیست که تغییری در ما نباشد. مخصوصا امسال که مشخص شده بهبود(با بازی مهران احمدی) همسر فهیمه در قصه وجود ندارد و البته اینقدر ظریف به آن اشاره شده که مخاطب اذیت نمی شود. 

 

این بازیگر درباره میزان حضور شخصیت های مختلف در این سریال اظهار کرد: حضور ما در «پایتخت» اینگونه نیست که کسی کمرنگ و یا پررنگ باشد و قهرمان سازی به شکل مرسوم در آن وجود ندارد بلکه همه در آن اعضای یک خانواده هستند و به یک اندازه اهمیت دارند.

 

نصرتی که در این چند وقت در سریال دیگری حضور نداشته است، گفت: من چند ماهی است که صاحب یک فرزند شده ام که تنها بچه من است و الان چند ماه دارد، با توجه به شرایطی که داشتم نمی توانستم در سریال دیگری بازی کنم اما در اینجا الهام غفوری تهیه کننده سریال این امکان را برای من فراهم کرد تا بتوانم در این گروه حاضر باشم.

 

بازیگر سریال «قرعه» در پایان اظهار کرد: همسر و حتی خواهر من پذیرفتند که با این شرایط کنار من باشند و حتی ترس من ریخته است که در دنیای جدید (به دنیا آمدن فرزند) خیلی شرایط کاری من شلوغ و پراسترس نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------