عیادت رییس صداوسیما از جمشید مشایخی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,عیادت رییس صداوسیما از جمشید مشایخی

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته به عیادت هنرمند پیشکسوت جمشید مشایخی رفت و جویای احوال او شد.

به گزارش خبرآنلاین،  عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته به همراه معاون سیمای رسانه ملی، از جمشید مشایخی هنرمند برجسته تلویزیون، سینما و تئاتر در بیمارستان عیادت كرد و در گفتگو با پزشك معالج او در جریان مراحل درمان این هنرمند قرار گرفت.

علی‌عسكری استاد مشایخی را از سرمایه‌های ارزشمند هنر به ویژه تلویزیون دانست و ابراز امیدواری كرد به زودی این هنرمند صاحب نام، سلامت خود را باز یابد و دوباره صفحه تلویزیون و عرصه سینما از وجود او بهره‌مند شود.

در این دیدار جمشید مشایخی ضمن قدردانی و تشكر از توجه رئیس سازمان صداوسیما گفت: این‌گونه توجهات باعث دلگرمی هنرمندان می‌شود و برای ما بسیار ارزشمند است. این هنرمند برجسته سینما و تلویزیون در این دیدار كوتاه، دغدغه‌های خود را هم در زمینه مسائل فرهنگی بیان كرد.

جمشید مشایخی در میان پنج ستاره سینما و تلویزیون ایران، بیشترین تعداد سریال را (44 سریال) برای تلویزیون كار كرده است كه معروف‌ترین آن، سریال هزاردستان و نقش خاطره‌انگیز رضا خوشنویس است. مشایخی 83 ساله مدتی است به دلیل عارضه كلیوی در بیمارستان بستری است و به گفته پزشكان تا هفته آینده بهبود كامل خود را بدست می‌آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------