گرو کشی از مجری بدهکار بانکی و شوخی آقای وزیر با خانم ابتکار!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,گرو کشی از مجری بدهکار بانکی و شوخی آقای وزیر با خانم ابتکار!



عصبانیت فردوسی‌پور از نجفی!
عادل فردوسی‌پور که این هفته‌ها دوباره به همان ماهیت عادل جنجالی چند سال پیش از  «نود» برگشته است، در نود این هفته با انتقاد شدید از وضعیت مدیریت شهری، به جنگ نجفی شهردار تهران رفت. او با ناراحتی شدید از این که برنامه دیرتر روی آنتن رفته اعلام کرد که به خاطر برف در خیابان پشتی صدا و سیما گیر کرده است. انتقاد تندی که البته با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود. کاربری در این خصوص نوشت: «جانا سخن از دل ما می‌گویی.» اما کاربر دیگری نوشت: «عادل توی خیابون همیشه شلوغ  گلخونه جردن گیر می‌کنه و بعد میاد درباره ستاد بحران حرف می‌زنه و بعد ویدئوش منتشر میشه همه جا که عجب حرفایی زد .توی تهران سه روزه برف اومده و من نفهمیدم کجا "این همه به هم ریخته س" که عادل گفت!»

گروکشی آقای دبیر از مجری بدهکار بانکی!
دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در سخنانی جنجالی مدعی شده است یکی از مجریان معروف تلویزیون که هر روز  یک کت و شلوار شیک و پیراهن سفید می‌پوشد میلیاردها تومان به موسسات مالی غیرمجاز بدهکار است   و هر شب به مقامات انتقاد می کند اگر بخواهد این رویه را ادامه دهد اسمش را خواهد گفت. کاربری در این خصوص نوشت: «دبیر ستاد مبارزه با مفاسد مجری منتقد را تهدید به افشاگری کرده است. اگر برای گرفتن پول مردم از این آقا راهی جز افشاگری نیست که شما وظیفه داشتی و داری در هر‌صورت اسمش را اعلام کنی.  آیا این تهدید جز باج‌خواهی برای سکوت است، آن هم در روز روشن؟»

 شوخی آقای  وزیر باخانم ابتکار
بعد از فراگیر شدن کلیپ کارشناس یزدی که می‌گوید زنان باید برای افزایش مهر و محبت در زندگی زناشویی پای همسران خود را با آب گرم در تشت شست و شو دهند، حالا وزیر بهداشت در یک جلسه رسمی و در حالی که کنار معصومه ابتکار، دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی نشسته است به او توصیه می‌کند که این کار را در قبال شوهرش انجام بدهد. واکنش جالب معصومه ابتکار به این صحبت وزیر را با استفاده از قابلیت QR در اینجا ببینید.

«پنسی» که در شکم جا ماند!
خبر جا ماندن «پنس» اتاق عمل در شکم یکی از بیماران بیمارستان شهید بهشتی اردستان و البته پاسخ جالب رئیس بیمارستان که گفت این نه قصور پزشکی است و نه اشتباه، بلکه «کوتاهی» است، واکنش‌های جالبی را در پی داشت. کاربری نوشت:‌ «کوتاهی که معادل همون قصوره!»‌ و کاربر دیگری یادآور شد:‌ «تازه با کمال بی‌شرمی می‌گه تو سایر بیمارستان‌های کشور هم این اتفاق رخ می‌ده!»

نبرد برجامی عراقچی با «یامین پور »
عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و یکی از اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای به برنامه جهان‌آرا رفت و گفت و گوی داغی با یامین‌پور مجری جنجالی این برنامه داشت. او در دفاع از برجام و یامین‌پو ر با سوالاتش در مقابل برجام. گفت وگویی که واکنش‌های کاربران را این چنین در پی داشت: «بازجو دنبال حقیقت نیست، دنبال اثبات اتهاماتی است که خودش یا بزرگ ترش به تو زده. آقای عراقچی، با بازجوها مصاحبه نکنید.» و کاربر دیگری نوشت: «من صحبت‌های آقای عراقچی رو نفهمیدم.»

چرخش شبکه ۳؛ رشیدپور به جای مدیری در «هفت»!
در حالی که اعلام شده بود مهران مدیری، مجری برنامه «هفت» در ایام جشنواره فیلم فجر است حالا ظاهرا رضا رشیدپور به عنوان مجری انتخاب شده است. چرخش عجیب مدیران شبکه 3 واکنش‌های جالب کاربران را به همراه داشته است. کاربری نوشت: «این انتخاب دقیقا مثل این است که نجم‌الدین مجری «سمت خدا» را به عنوان مجری برنامه «نود» انتخاب کنند!» و کاربر دیگری مدعی شد: «این انتخاب پاداش مصاحبه بی‌خطر رشیدپور با رئیس‌جمهور است.» کاربری هم نوشت: «به نظر من رشیدپور خیلی بهتره از مدیری برای اجرای برنامه هفت.»

 

 

روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------