آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

چرا نام سریال «پاهای بی‌قرار» به «دلدادگان» تغییر کرد؟



اخبار,اخبار فرهنگی وهنریسریال پاهای بی قرار

تهیه کننده سریال «پاهای بیقرار» درباره دلایل تغییر شبکه پخش این مجموعه و همچنین نام آن به «دلدادگان» توضیحاتی داد.

ایرج محمدی در گفت وگو با ایسنا درباره ساخت سریال «دلدادگان» توضیح داد: «این سریال پیش از این در شبکه پنج سیما تولید شده بود، اما به تصویب مدیریت سیمای سازمان تصمیم گرفته شد از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

با توجه به این که کلیه آثار نمایشی در مرکز سیمافیلم به سفارش شبکه های مختلف تولید می شود و پس از آن معاونت سیما تصمیم می گیرد که از کدام شبکه به روی آنتن برود، این مجموعه نیز این مسیر را طی کرد و اکنون برای پخش به شبکه سه سیما رسید.»

این تهیه کننده با بیان این که «دلدادگان» یک ملودرام خانوادگی با مسائل روز جامعه است، اظهار کرد: ««دلدادگان» یک ملودرام خانوادگی است که از نظر مضمون مسائل اجتماعی زیادی را دربرمی گیرد. از روابط فرزندان خانواده در ارتباط با ازدواج تا مسئله اعتیاد، پول شویی، فساد اقتصادی و.... این ها مباحث زیادی از مسائل روز جامعه هستند که در این سریال گنجانده شده اند.»

محمدی از پخش «دلدادگان» در هفته آینده خبر داد و درباره انتخاب محمد اصفهانی به عنوان خواننده تیتراژ این مجموعه نیز اظهار کرد: «از همان ابتدا روی صدای محمدرضا اصفهانی بر ترانه این سریال حساب کرده بودیم و تصمیم گرفتیم که از صدای این خواننده برای تیتراژ استفاده کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------