شکست سنگین فیلم «پشت دیوار سکوت» جعفری جوزانی در گیشه



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت

فیلم سینمایی "پشت دیوار سکوت" با فروشی معادل پانزده میلیون تومان در سه روز نخست افتتاحیه ای بسیار بد را تجربه می کند. این فیلم در حال دومین فیلم قعرنشین جدول فروش سینمای ایران است.

 به گزارش میزان،  فیلم سینمایی "پشت دیوار سکوت" به کارگردانی "مسعود جعفری جوزانی" افتتاحیه بسیار ناامید کننده ای را از خود به ثبت رساند و تا بار دیگر سینما چهره بد خود را به این کارگردان سینما و تلویزیون نشان دهد.

فیلم سینمایی "پشت دیوار سکوت" با فروشی معادل پانزده میلیون تومان در سه روز نخست افتتاحیه ای بسیار بد را تجربه می کند. این فیلم در حال دومین فیلم قعرنشین جدول فروش سینمای ایران است.

البته طی سالهای اخیر این نخستین بار نیست که جعفری جوزانی در گیشه شکست را متحمل شده است. این کارگردان سینما در دو تجربه قبلی خود یعنی "ایران برگر" و "بلوغ" نیز نتوانست اقبال چندانی را در سینما داشته باشد.

این کارگردان سینما هشتمین تجربه سینمایی خود را در چرخه اکران می بینید. فیلمی که در روزهای ابتدایی تنها پانزده میلیون تومان فروش داشته است. جوزانی پس از سالها همچنان با فیلم "جاده های سرد" در سینما به یاد آورده می شود.

این فیلم داستان دختر جوانی به نام ستاره با بازی "سحر جعفری جوزانی" است با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند. اصرار زیاد جوزانی بر حضور دخترش در نقش اول اکثر آثار خود به نوعی به پاشنه آشیل فیلمهای وی مبدل شده است.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت


سحر جعفری جوزانی با همان بازی همیشگی خود بار دیگر نقش های پیشین خود را به خاطر می آورد و مخاطب هیچ اتفاق تازه ای در این بازیگر بر مبنای کاراکتر نوشته شده یافت نمی کند.

فیلم سینمایی "پشت دیوار سکوت" به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و نتوانست موفقیتی را در این جشنواره به دست آورد و حالا بعد از دو سال رنگ اکران به خود دیده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: ستاره مددکاری اجتماعی است که تیغ جراحی را برداشته و چهره بزک کرده جامعه را کنار میزند. او در پی این است که بر سایه سنگین سکوت نور بتاباند و حقایقی را آشکار سازد و در این مسیر اتفاقاتی برای او و اطرافیانش رخ می‌دهد.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت


جوزانی در مدیوم سینما هیچگاه نتوانسته به اقبال چندانی دست پیدا کند اما بر خلاف آن هرگاه در تلویزیون حضور داشته به خلق اثری به یادماندنی انجامیده است. مجموعه تلویزیونی در چشم باد همچنان یکی از پرطرفدارترین آثار تلویزیونی است که کارگردانی آن را جوزانی بر عهده داشته است.

علاوه بر سحر جعفری جوزانی پرویز پورحسینی، حسین پاکدل، امین تارخ، آرمان درویش، شقایق فراهانی، سمیه نجومی، بهزاد فراهانی، سیامک صفری، سیما تیرانداز، مهدی احمدی، لیلی فرهادپور، سودابه گودرزی، محمدرضا شریفی‌ نیا، احسان امانی و میلاد یزدانی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "پشت دیوار سکوت" به ایفای نقش پرداخته اند.

از نکات جذاب و جالب این فیلم را بدون شک باید در بازگشت دوباره "امین تارخ" به سینما دانست. این بازیگر مطرح و قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون بار دیگر در قالب نقشی متفاوت به سینما آمده است.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت


آخرین حضور امین تارخ در عرصه سینما به سال هشتاد و هشت و بازی در فیلم سینمایی "باغ قرمز" بر می گردد. آن فیلم هم در زمان خود به هیچ وجه نتوانست انتظار مخاطب را بر آورده نماید. البته تارخ علاوه بر "پشت دیوار سکوت" فیلم دیگری با نام "بن بست وثوق" را از همان جشنواره فجر سی و پنجم به یادگار دارد.

نکته قابل تامل اینکه حضور بازیگران بزرگی همچون تارخ، پرویز پورحسینی، سیامک صفری، سیما تیرانداز و حسین پاکدل به هیچ عنوان نتوانسته عاملی برای جذب مخاطب به سینماها باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------