فیلم «آپاندیس» در بخش رقابتی جشنواره «وارنا»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم آپاندیس

فیلم «آپاندیس» به همراه سه فیلم ایرانی دیگر در بیست‌وششمین جشنواره فیلم «وارنا» در کشور بلغارستان به روی پرده می‌روند.

به گزارش ایسنا،  در این جشنواره که با عنوان کامل «عشق دیوانگی‌است» در شهر وارنای بلغارستان برگزار می‌شود، فیلم «آپاندیس» ساخته حسین نمازی در بخش مسابقه اصلی در کنار ١١ فیلم دیگر از کشورهای بلژیک، انگلیس، بلغارستان، آلمان، فرانسه، ترکیه، روسیه، مجارستان، ایرلند در جشنواره فیلم وارنا به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین «ویلایی‌ها» ساخته منیره قیدی، «برگ جان» ساخته ابراهیم مختاری و «مادری» ساخته رقیه توکلی در بخش چشم انداز این رویداد سینمایی حضور خواهند داشت.

«لانسبرگر» از هلند (رییس)، «هلموت شودل» از آلمان، «لوئیز دیگو» از پرتغال، «کاترینا شپیتسا» از روسیه و «کالین استانکولسکو» از رومانی هیأت داوران این دوره از جشنواره وارنا را تشکیل می‌دهند.

فیلم آپاندیس اثری اجتماعی است و وقایع روز اجتماع در آن روایت می شود. فیلم در بیمارستان می گذرد و از این لوکیشن خاص که پر از اضطراب و نگرانی است به مسایل جامعه اشاره دارد.

آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی، سیمون سیمونیان و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارنا با عنوان «عشق دیوانگی است» از ٢ تا ١١ شهریور در مرکز جشنواره‌ها و کنگره‌های «وارنا» برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------