تصاویر مشهورترین ستاره های گیاهخوار



اخبار فرهنگی - مشهورترین ستاره های گیاهخوار

ستاره ها معمولاً دوست دارند هر چیز جدیدی که در مورد رژیم های غذایی مد می شود را امتحان کنند و اغلب همین ستاره ها هستند که انواع و اقسام رژیم را به مردم معرفی می کنند.

ستاره ها معمولاً دوست دارند هر چیز جدیدی که در مورد رژیم های غذایی مد می شود را امتحان کنند و اغلب همین ستاره ها هستند که انواع و اقسام رژیم را به مردم معرفی می کنند. گیاهخواری زمانی که به مردم معرفی شد یکی از ترندهای دیوانه وار غذایی محسوب می شد و برای مردم لوس آنجلس که به پیتزا خوردن عادت کرده بودند، رژیم عجیبی بود.

ولی به تدریج گیاهخواری محبوب شد و بسیاری از ستاره ها به دلایل مختلف تصمیم گرفتند که دیگر گوشت مصرف نکنند و گیاهخوار شوند. بعضی از ستاره ها به دلایلی همچون سلامتی گیاهخواری را برگزیدند و ادعا می کردند که بدنشان با ایجاد این تغییر بزرگ در رژیم غذایی سالم تر است و حس بهتری دارند.

ستاره های دیگر گیاهخواری را بخاطر دلایل مربوط به حقوق حیوانات و محیط زیست انتخاب می کنند. در هر صورت دلایل آنها هرچه باشد، هر روز مشاهده می کنیم که تعداد بیشتری از ستاره ها به گیاهخواری رو می آورند و لیست زیر نشان می دهد که کدام ستاره ها رژیم سبز بدون لبنیات و محصولات حیوانی را انتخاب کرده اند.

10. کری آندروود
کری آندروود، خواننده سبک کانتری پس از برنده شدن در مسابقه امریکن آیدل، وزن کم کرد و حالا ظاهری بی عیب و نقص دارد. خیلی ها می گویند راز هیکل بی عیب و نقص کری در رژیم گیاهخواری اوست. کری از بچگی گیاهخوار بود، ولی در نهایت توانست کاملاً به رژیم گیاهخواری رو آورده و حتی در مورد فواید آن تبلیغ کند. او عشق خود به حیوانات را دلیل اصلی این انتخاب می داند. البته او اشاره کرده است که یکی از دلایل دیگرش برای این انتخاب این است که در مورد منبع غذاها نگران است و در کل این انتخاب به او حس بهتر و قویتری در مورد خودش می دهد. البته او خودش اعتراف می کند که در بعضی از موقعیت ها پایبند ماندن به این رژیم خیلی سخت می شود، مثلاً زمانی که در تعطیلات یا تور به سر می برد. ولی او خودش را متعهد کرده است تا جائی که می تواند این رژیم را رهایت کند تا هم از لحاظ جسمی و هم روحی حس بهتری داشته باشد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


9. ناتالی پورتمن
این بازیگر زیبا و باهوش نیز از کودکی گیاهخوار بوده است. حتی در کتاب پرفروش جاناتان سافران فوئر، به پایبندی پورتمن به سبک زندگی گیاهخواری اشاره شده است و پس از آنکه که ناتالی در سال 2009 این کتاب را خواند، در مصاحبه با هافینگتون پست آشکارا در مورد موضع خود نسبت به این سبک رژیم صحبت کرد و گفت که چرا فکر می کند رژیم گیاهخواری برای او به عنوان یک دوستدار محیط زیست و دوستدار حیوانات از اهمیت بالایی برخوردار است. در سال 2012 که او با بنجامین میل پیه ازدواج کرد نیز کل مراسم عروسی او بر پایه سبک گیاهخواری بود و ستاره های گیاهخوار حاضر در مراسم در مورد این قضیه بسیار خوشحال بودند. اخیراً ناتالی و همسرش به پاریس نقل مکان کرده اند و وی نگرانی خود را در مورد در دسترس نبودن غذاهای گیاهخواری محبوبش در پاریس ابراز کرده است و پاریس را با هالیوود که پر از غذاهای گیاهخواری است مقایسه کرده است. ولی ناتالی پورتمن همچنان بر تصمیم خود برای ادامه سبک زندگی گیاهخواری پافشاری می کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


8. توبی مگوایر
ستاره های فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی"، یعنی توبی مگوایر، از سال 1992 تابحال گیاهخوار است، ولی در سال 2009 به وگانیسم (روش تغذیه و زندگی با هدف حذف هر نوع محصول حیوانی چه در غذا و چه در مواد مصرفی به دلیل مسائل اخلاقی یا رعایت حقوق حیوانات، حفاظت از محیط زیست، حفظ سلامتی، مسائل معنوی یا مذهبی) روی آورد. البته او خودش در مصاحبه ها اعتراف می کند که زیاد هم گوشت خوار نبوده و در زندگی اش کمتر گوشت مصرف می کرده، بنابراین این تغییر برای او زیاد هم دشوار نبوده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


7. جرد لتو
این بازیگر و خواننده بخاطر نقشی که در فیلم تحسین شده "باشگاه مشتریان دالاس" بازی کرد، اخیراً بیشتر در چشم مردم بوده است. در حالیکه بسیاری از مردم مجذوب موهای زیبای او هستند، بسیاری نیز از خود می پرسند جرد چطور توانسته با وجود 42 سال سن مانند پسرهای بیست و چند ساله به نظر برسد. جواب او رژیم گیاهخواری است. او در حالت نرمال و زمانی که فیلم بازی نمی کند، از غذاهای گیاهی استفاده می کند و به میزان زیادی یوگا کار می کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


6. وودی هارلسون
وودی به هر شکل و فرمی به سلامتی خود متعهد است و یک گیاهخوار است. او همچنین طرفدار محیط زیست، علاقمند به غذاهای خام و مربی رسمی یوگا است. او به حیوانات علاقه زیادی دارد و از دهه نود تابحال با سازمان PETA (مؤسسه رفتار اخلاقی با حیوانات) همکاری می کند. او رژیم گیاهخواری را از زمانی آغاز کرد حدود بیست سال بیشتر نداشت و آن زمان کسالت حادی داشت و آنطور که خودش می گوید، آبریزش بینی، خلط، آکنه و همه نشانه های اینکه بدنتان در بالاترین سطح کار نمی کند را داشت. تا اینکه روزی در اتوبوس با خانمی هم صحبت می شود و آن خانم به وودی می گوید که ظاهراً بدن او تحمل لاکتوز را ندارد و وی باید لبنیات را از رژیم غذایی اش حذف کند. وقتی وودی به توصیه این خانم گوش کرد، سه روز پس از حذف لبنیات از غذاهایش متوجه تغییر زیادی شد و تصمیم گرفت به رژیم گیاهخواری رو بیاورد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


5. امیلی دشانل
با آنکه امیلی دشانل در سریال تلویزیونی Bones با گوشت های زیادی سر و کار دارد، ولی قطعاً گوشت در زندگی او جائی ندارد. او مدتهاست که گیاهخوار شده است و ادعا می کند که از زمان دبیرستان تابحال گوشت نخورده است. او با مطالعه کتاب هایی با موضوع غذاهای گیاهی به این نتیجه رسیده که این نوع رژیم بهترین گزینه برای سلامتی او و باورهای اخلاقی او نسبت به محیط زیست است.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


4. کریستن بل
کریستن بل سرسختانه به رژیم گیاهی پایبند است و گوشت را از زندگی اش حذف کرده است. با آنکه وی هنگام شیردهی به فرزندش به رژیم گیاهخواری متوسل شد تا از دریافت کالری کافی مطمئن شود، ولی خودش می گوید که از بچگی به مصرف غذاهای گیاهی متعهد بوده است. او عشق خود به حیوانات و بیزاری نسبی از گوشت را به دوران کودکی اش نسبت می دهد، ولی از زمانی که مستند Forks Over Knives را تماشا کرده رسماً به گیاهخواری رو آورده است. او خیلی دوست دارد در آشپزخانه وقت بگذراند و از پختن غذاهای گیاهی لذت می برد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


3. اولیویا وایلد
یک چیز بیشتر وجود ندارد که اولیویا نسبت به آن بی علاقه باشد و آن هم گوشت است. او می گوید رژیم گیاهخواری اش یکی از دلایل اصلی داشتن هیکلی زیبا و باورنکردنی است. البته او نیز مانند بسیاری از ستاره های خانم این لیست، در دوران بارداری رژیم گیاهخواری را رعایت نمی کرد، ولی حالا که پسرش به دنیا آمده می تواند دوباره به این رژیم برگردد. او می گوید دوستش آلیشیا سیلورستون به او کمک کرده تا با غذاهای گیاهی خوشمزه وارد فاز گیاهخواری شود. اولیویا می گوید که رژیم غذاهای گیاهی به او انرژی بیشتر و پوست درخشان تری می دهد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


2. الن دجنرس
با پلتفرمی به بزرگی یک تاک شوی محبوب روزانه، الن توانسته عشق خود به حیوانات را به مخاطبینش در سراسر دنیا نشان دهد. او گیاهخوار سرسختی است و چندین سال است که به این رژیم رو آورده است. او حتی در وبسایت برنامه اش، بخشی به نام "گیاهخواری با الن" راه انداخته است. در این بخش اطلاعات لازم برای شروع گیاهخواری و دستور غذاهای گیاهی و اطلاعات اضافی به مخاطبین داده می شود. او اعتراف می کند که تغییر رژیم غذایی اش به گیاهخواری آسان نبود، ولی تأثیر عمده و مثبتی روی زندگی اش داشت. او برای این تغییر بزرگ در زندگی اش، یک سرآشپز خصوصی گیاهخواری استخدام کرد تا برای او غذاهای خوشمزه گیاهی درست کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار


1. آلیشیا سیلوراستون
آلیشیا یکی از مشهورترین مدافعین سبک زندگی گیاهخواری است و یک وبسایت به غذاهای گیاهی، وگانیسم و مسائل زیست محیطی مربوط به آن راه انداخته است. با آنکه آلیشیا در فیلم Clueless بسیار زیبا به نظر می رسید، ولی آن زمان وضعیت سلامت او عالی نبود و کسالت هایی داشت که بر زندگی او تأثیر منفی می گذاشت. او تصمیم گرفت که "رژیم استیک و دونات" را کنار بگذارید و در عوض غذاهای گیاهی بخورد. از آن زمان به بعد، او به این رژیم سرسختانه پایبند است و می گوید که گیاهخواری سلامت او را ارتقا داده و رفاه کلی او را به شدت بالا برده است. او یکی از دوستداران پر و پا قرص حیوانات نیز هست و علاقه او به حیوانات و سبک زندگی گیاهخواری باعث شد که او کتاب آشپزی گیاهخواری The Kind Diet را منتشر کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره های گیاهخوار,مشهورترین ستاره های گیاهخوار

 

اخبار فرهنگی - برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------