افشاری : شخصیت‌های سریال پایتخت محبوب مردم هستند/برای حضور در قسمت‌های بعدی تلاش می‌کنم



بازیگر فیلم سینمایی "کارگر ساده نیازمندیم" گفت: این برای اولین بار است که در یک سریال مردمی و پرمخاطب بازیگری در دو نقش ظاهر می‌شود. من در پایتخت 2 نقش برادر بهبود را بازی می‌کردم و این بار در پایتخت5 با شخصیتی متفاوت در نقش پسر بهبود ظاهر شده‌ام. 

بهرام افشاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با  میزان، درخصوص حضور خود در سریال پایتخت 5 گفت: به لطف محسن تنابنده و سیروس مقدم در پنجمین سری از سریال پایتخت در نقش پسر بهبود به ایفای نقش می‌پردازم. پسر بهبود در این قسمت از خدمت سربازی برگشته و درگیر مشکلاتی بعد از خدمت می‌شود.

 

وی افزود: این برای اولین بار است که در یک سریال مردمی و پرمخاطب بازیگری در دو نقش ظاهر می‌شود. من در پایتخت 2 نقش برادر بهبود را بازی می‌کردم و این بار در پایتخت5 با شخصیتی متفاوت در نقش پسر بهبود ظاهر شده‌ام.

  اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, افشاری

بازیگر فیلم سینمایی "لانتوری" در مورد بازی در نقش‌هایی متفاوت تاکید داشت: بازی در فیلمهایی مثل "لانتوری"، "کارگر ساده نیازمندیم"، "علی‌البدل" و حالا "پایتخت" کار آسانی نبوده و من باید سعی کنم برای به دست آوردن حال و هوا و جغرافیای شخصیت تحقیق و تمرین کنم. من همواره سعی کردم با تلاش فراوان بین تمامی این شخصیت‌ها تمایز قائل شده و رضایت مخاطب را به دست آورم.

 

وی در مورد حضور خود در فیلم سینمایی "کارگر ساده نیازمندیم" تصریح کرد: این فیلم اتفاق مثبتی برای من بود. متاسفانه در جشنواره فیلم فجر اتفاقات زیاد خوبی برای فیلم نیافتاد اما اتفاق اصلی یعنی دیده شدن اثر از سوی مخاطب بزرگترین پاداش ما بود. این فیلم در اکران عید فطر روی پرده رفته و امیدوارم با اقبال مخاطب عام هم روبرو شود.

  اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, افشاری

بازیگر فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" در همین راستا ادامه داد: درباره دیده نشدن در داوری جشنواره فیلم فجر افزود: من در این سن نمیخواهم باب اعتراض را باز کنم ولی از سوی بسیاری از دوستان و هنرمندان بازخوردهای مثبتی را دریافت کردم.

  اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, افشاری

افشاری با اشاره به حضور خود در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: پیشنهادات زیادی به من شده اما در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی پایتخت گذاشتم. پایتخت در میان مردم اتفاق ویژه‌ای است. هرکدام از شخصیت‌های پایتخت در میان مردم محبوب و عزیز هستند و من بازیگر برای حفظ این شخصیت و تکاملش برای قسمت‌های بعدی باید تلاش کنم اما بعد از پایان پایتخت بدون شک امسال هم در جشنواره فیلم فجر با قدرت بیبشتری حضور پیدا خواهم کرد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------